پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 97711

تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت در کهگیلویه وبویراحمد

محمد محمدی اظهار کرد: مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت به دلیل بارش کم در سال ۱۳۹۹_۱۴۰۰ کرد.

صدای جنوب:

محمد محمدی  اظهار کرد: مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت به دلیل بارش کم در سال ۱۳۹۹_۱۴۰۰ کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل مدیریت بحران استانداری جهت بررسی و تمهیدات لازم برای سال زراعی کم بارش اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت کرد که تمهیدات لازم به کمیته مذکور ابلاغ گردید.

محمدی عنوان کرد: کمیته کشاورزی و صنعت موظف گردید به ادارات و سازمان‌های زیربط تمهیدات لازم را به منظور کاهش خسارات به کشاورزان و صنایع استان مصوبه‌ای ارسال کند تا برای کاهش خسارت به کشاورزان از کشت محصولاتی مانند برنج، هندوانه و.. که آبدهی زیادی احتیاج دارند خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران توصیه کرد که کشاورزان با همکاری صندوق بیمه کشاورزی نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند و همچنین جهت ذخیره سازی آب و روان آب‌ها، پیش بینی سد در نقاط مستعد استان را برای مبارزه با مشکل کم آبی در برنامه کاری خود قرار دهند.

فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت