پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 خرداد 1400 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 98801

در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای لنده مطرح شد:

نگاه شهدا به قدم و قلم ما در برابر انتخابات است+تصاویر

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: نگاه شهدا به قدم و قلم ما در برابر این انتخابات است و ما باید خط و مشی شهدا را با ولایت مداری و مشارکت خویش به منصه ظهور برسانیم.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، امام جمعه موقت شهرستان لنده، فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه لنده و نیروی انتظامی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن تجدید میثاق با شهدا سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشتند.

حجت الاسلام الهی نیا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: دفاع مقدس ما یکی از بزرگترین آزمون های است که تاریخ برای همیشه بر رادمردی و شجاعت و ولایت مداری این مردم در دفاع از آرمان هاو ارزش های خود به نیکی یاد خواهد کرد.

وی افزود: حفظ روحیه ایثار و شهادت در حوزه های مختلف باید به عنوان یک اصل غیرقابل انکار حفظ شود و این مهم باید به نسل جوان ما به درستی منتقل شود.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: حماسه های کم نظیر رزمندگان ما در دفاع مقدس باید به درستی به نسل آینده منتقل شود تا فرزندان ما با این روحیه در مقابل مستکبرین از خود ایستادگی نشان دهند.

وی گفت: وفاداری به وصیت شهدا مهمترین اقدامی است که باید نسبت به تبیین و تشریح آن در جامعه به درستی صورت گیرد تا این رسالت مهم به فراموشی سپرده نشود.

الهی نیا گفت: انتخابات فرصتی برای ایجاد تحول در جامعه است لذا شرکت همگانی در این انتخابات باعث یک تحول در ساختار کشور با انتخاب یک فرد اصلح خواهد شد.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت