پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 خرداد 1400 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 98898

بازدید و سرکشی از خانواده های زندانیان شهر زلزله زده سی سخت

همزمان با روز ۵ خرداد روز نسیم مهر روز حمایت از خانواده های زندانیان؛ مدیر کل زندان ها به همراه مدیر کل امور بانوان استانداری و جمعی از خیرین از خانواده های زندانیان نیازمند شهر سی سخت بازدید نمودند.

همزمان با روز ۵ خرداد روز نسیم مهر روز حمایت از خانواده های زندانیان؛ مدیر کل زندان ها به همراه مدیر کل امور بانوان استانداری و جمعی از خیرین از خانواده های زندانیان نیازمند شهر سی سخت بازدید نمودند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی زندان های استان در روز نسیم مهر روزحمایت از خانواده های زندانیان؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان به همراه صداقت مدیر کل امور بانوان استانداری و جمعی از خیرین از استان تهران از ۸ خانواده نیازمند زندانی به نیت حضرت امام رضا علیه السلام بازدید و ضمن اطلاع از وضعیت زندگی آنان هدایا و بسته های معیشتی به این خانواده ها اهداء شد.

مدیر کل زندان های استان در حاشیه این بازدید با گرامیداشت روز پنجم خرداد که نسیم مهر نامگذاری شده است، اظهار داشتبا هدف توجه بیشتر عموم به مشکلات خانواده های زندانیان و لزوم حمایت همه جانبه از این قشر این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی سند گویایی بر ضرورت حفظ کرامت انسانی زندانیان و خانواده های آنان است.

وی گفت:در اجرای امر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و برنامه های سازمان زندان ها جهت کمک به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده های زندانیان که قشر آسیب پذیر جامعه هستند، بازدید هفتگی از چند خانواده در معیت مسؤلین قضایی و دیگر مسؤلین استانی اجراء می گردد.

بیژنی تصریح کرد: سرکشی از هشت خانواده زندانیانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت امام رضا در روز نسیم مهر و اهداء بسته های معیشتی و کارت هدیه به همراه مدیر کل امور بانوان و جمعی از خیرین مؤسسه خیریه غدیر از تهران برنامه این روز بود که در بازدید از خانواده ها در شهر سی سخت صورت گرفت.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: خانواده های زندانیان جرمی مرتکب نشده اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضاء که در اغلب موارد نان آور خانه است، دچار مشکلات متعدد شوند و تلاش ها نیز بر این مبنا قرار گرفته تا با سرکشی از اینگونه خانوادها که اغلب به همراه مسؤلین قضایی صورت می گیرد ضمن بررسی وضعیت آنان در رفع مشکلات این خانواده ها اهتمام افزمنتری صورت گیرد.

 
 
 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت