پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1400 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 99058

در آیین افتتاح ستاد حامیان محمد، یاوران رئیسی مطرح شد:

منیت و‌خودخواهی در گفتمان انقلاب جایی ندارد/با صدای بلند اعلام کنید رئیسی به چپ و راست تعلق ندارد/سخنان جالب سعید محمد خطاب به کهگیلویه و بویراحمدی ها

آئین افتتاح ستاد حامیان محمد، یاوران رئیسی عصر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر یاسوج برگزار شد.

صدای جنوب:

آئین افتتاح ستاد حامیان محمد، یاوران رئیسی عصر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد فاطمه زهرا (س) واقع در امامت ۱۸ شهر یاسوج برگزار شد.

رئیس ستاد سعید محمد در استان گفت: این همایش، همایش حامیان سعید محمد از کاندیداها و یکی از نماینده های جریان انقلابی کشور بود که با توجه به عدم احراز صلاحیت وی در بررسی ها، این کاندیدای جریان انقلاب با اشاره به تاکیدات جریان انقلابی و منویات رهبر انقلاب در خصوص حضور عناصر جوان انقلابی به عرصه آمد، و از کاندید شاخص جریان انقلاب یعنی آیت الله رئیسی اعلام حمایت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه نیاز است همه با تمام ظرفیت ها و با قدرت در این عرصه حضور پیدا کنیم، گفت: رهبر انقلاب در خصوص انتخابات فرمود : انتخابات لیله القدر نظام است، همانگونه که مقدرات در یک سال رقم زده می شود در عرصه سیاسی مقدرات اجرایی و امور کشور به دست فردی سپرده خواهد شد و سرنوشت کشور به دست افراد سپرده می شود بنابراین باید با چشم باز و اگاهی کامل جهت معرفی شخص اصلح گام برداریم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر مشارکت بالا برای اقتدار کشور، افزایش نقشه آفرینی در عرصه های بین المللی تاکید دارند، گفت: رهبر انقلاب بر انتخاب اصلح تاکید دارد در این راستا باید سوابق، دیدگاه ها، برنامه ها، وعده ها و ظرفیت های درونی افراد شناسایی شود و با توجه به ملاک ها و معیار ها شخص اصلح را برای سکانداری کشور انتخاب کرد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه بعد از عدم احراز صلاحیت محمد وی تصمیم بر حمایت از کاندیدای انقلابی تحت عنوان همیاران انقلاب گرفت، گفت: محمد با اینکه شناخته شده نبود و سابقه نداشته است‌ در بازه زمانی کوتاه شور و نشاط ایجاد کرد و شخصیتی فرا جناحی و مورد اجماع همگان شد هرچند چنین تصوری وجود نداشت.

وی گفت: سعید محمد بر دنبال کردن گفتمان انقلاب اسلامی و منظومه رهبر انقلاب تاکید دارند از طرفی دشمنان انقلاب درصدد هستند با تحریک کاندیدها و تخریب جریان انقلابی جریان انقلاب سکان امور کشور را برعهده نگیرد در این راستا همه موظف هستند با همکاری و همدلی کاندیدای شاخص جریان را حمایت کرد.

وی گفت: در راه انقلاب باید خودزنی ها، منیت ها، خودخواهی کنار گذاشته شود زیرا هیچ استانی مانند این استان به مراجع بالاتر گزارش این چنینی صادر نمی کنند لازم است بزرگان و ریش سفیدان این اشکالات را برطرف کنند

وی افزود: وقتی رهبر انقلاب به جوانان توجه دارد جریان انقلاب باید بیشتر به جوانان اهمیت داده و خواست و نظر آنها را لحاظ کنند.

سعید محمد در ارتباط مستقیم با اعضای حاضر در این همایش با بیان اینکه بعدا از عدم احراز صلاحیت از همان ابتدا از آیت الله رئیسی اعلام حمایت کردیم، گفت: رهبر انقلاب بر حضور و مشارکت حداکثری تاکید دارند بنابراین حضور شخصی مانند سعید محمد در این روند مهم نیست بلکه مهم انقلاب است.

وی با بیان اینکه شاخص های کاندایدی اصلح را رهبر انقلاب بیان کردند، گفت: بر اساس بررسی ها رئیسی بیشترین تطابق را با کاندید اصلح و مشارکت بالا داشتند بنابراین با تشکیل جلساتی تصمیم گرفته شد به صورت مستقل از آیت الله رئیسی حمایت شود ای حمایت در قالب شعار همیار یعنی هواداران محمد و یاران رئیسی از آیت الله رئیسی حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم جریان مطالبه گر ، جوان گرا را در کشور در قالب تولید برنامه و کمیته و رسانه و به صورت تشکل ادامه پیدا کند، گفت: بعد مسافت سبب شد تا نتوانیم در میان شما حضور داشته باشیم اما همراه و همقدم با شما هستیم و قول خواهیم داد در میان شما حضور داشته باشیم.

مسئول ستاد آیت الله رئیسی در استان گفت: وقتی انقلاب به ثمر نشست برخی معتقد بودند که انقلاب دوام نخواهد آورد و بلوک شرق و غرب بر این موضوع تاکید داشته‌اند و انقلابی که تصور داشتند چهل سالگی خود را نبیند اما میوه های انقلاب اسلامی در ۵۷، امروز به ثمر رسیده است و اندیشه انقلاب در منطقه قابل مشاهده است.

آرمان بیگلری با بیان اینکه انقلاب در چهار چوب جمهوری اسلامی نیست بلکه شعار مرگ بر آمریکا امروز در منهتن آمریکا شنیده می شود، گفت: در زمانی که روزولت و چرچیل ایران را فتح کردند اجازه ملاقات به مسئولین ایران را نمی دهند اما امروز آمریکا از ایران تشکر می کند منافع و دستاوردهای ایران را مورد هدف قرار نمی دهند.

وی با بیان اینکه امروز در بحث معیشت و اقتصاد مشکل وجود دارد، گفت: امروز برخی با کاخ ها تفکر و اشرافی توان ادامه راه و روش گفتمان انقلاب را ندارند و باید سکان انقلاب به افراد توانمند و جوان سپرده شود.

بیگلری گفت: با تشکیل یک دولت مومن می‌توان مشکلات را حل کرد در این رابطه برخی زیادی از مشکلات به دلیل ناکارآمدی است با آمدن یک دولت یکپارچه انقلابی مشکلات خواهد شدصبح زاگرس

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت