پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1400 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 99996

فرزند شهید کاوه:

با رای دادن به آیت الله رییسی کشور در مدار پیشرفت و عدالت قرار می گیرد

فرزند شهید کاوه در یاسوج سخنرانی کرد.

صدای جنوب:

به مناسب میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) روز دختر جشنواره حامیان آیت الله رئیسی کاندیدای سیزدهیم دوره انتخابات ریاست جمهوری در پارک ولایت یاسوج برگزار شد. گفتنی است در این مراسم زهرا کاوه فرزند سردار شهید کاوه به سخنرانی پرداخت.

زهرا کاوه ،فرزند شهید کاوه در این برنامه بیان داشت:مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وی گفت:در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳.

وی افزود:ما فرزندان همان مردان هستیم راست قامتانی که رَهبان الیل و اَسَد النهار بودند، مرگ آشامانی که قفس تنگ دنیا را بر نتافتند و برای دفاع از این پُر حماسه ترین قطعه جغرافیایی عالم شربت شهادت نوشیدند. مهمترین خصیصه شهیدان ما عشق به ملت عزیز ایران بود. و اثبات این عشق و ارادت را به ملت خویش با اهداء جانشان، به رُخ عالمیان کشاندند آنان برای همیشه شمعی مُشعشع در ضمیر مُنیر همه صالحان خواهند بود آنها رفتند تا ایران همچنان کشوری باشد مقتدر، آرام، مأمن آزادی خواهان جهان .

کاوه ادامه داد:عزیزان ما، مردم نجیب ایران بدون اغراق می گوییم تلخترین روزها و سالهای حیات ما خانواده های شهدا سالهایی است که عده ای برای القاء مِهتری غرب، معیشت و رفاه و آسایش مردم را به گروگان گرفته اند. این سالها اگر کمر مردم ایران را خم کرد، کمر پدران و مادرانِ قد خمیده و داغدار شهدا را شکست.

وی با بیان اینکه:پدران و مادرانی که برای گوهرِ تابان شدنِ ایرانمان، جگرگوشه هایشان را دادند و خون دلها خوردند و فرزندان شهدایی که درد و رنج فقدان پدر را به دوش کشیدند که این حماسی ترین قطعه پر تلالوء عالم، یعنی فیزیک ایران و متافیزیک انقلاب اسلامی، عزیز و با عظمت بماند و امروز فقر و گرسنگی و زباله گردی و بی کاری جوانان با استعدادِ ایرانمان دردی ست جانکاه تر از فراق عزیزانمان.

وی گفت:ملتِ عزیزتر از جانمان محرومین شریف و ستونهای خیمه انقلابِ شهیدان؛ و قسم خورده های امام روح الله، ما شریک سفره های تُهی شما هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:پدران و مادرانِ عزیز ایرانی ما شرمسار شرمندگی های شما در برابر فرزندانتان هستیم آهای جوان رعنای با استعدادِ بی کار، ما شریک غم های تو هستیم ما از طرف همه مسببانِ طلبکار وضع موجود از شما طلب حلالیت می کنیم. ملت شریف ایران.

وی افزود:اینبار شما را خطاب نوشته مان قرار می‌دهیم، ما فرزندان همان مردان گمنامی هستیم که بیصدا و بی ادعا در خاک ایران خفته اند شهیدانی که برای بوسیدن خاک سَر قله ها، خطرها را به جان خریدند و امروز ادای دِین آنان حراست از میراث انبیاء یعنی انقلاب اسلامی است که توسط عده ای به انحراف سوق داده شده است. انحرافی که توسط دولتمردان، مسئولیت پذیری به جای زحمتِ بیشتر، عجین با اشرافیت و هزار فامیلی و قبیله گرایی و باندبازی شده است و ملت ایران باید جلو این انحراف را بگیرند.

وی بیان کرد:هشت سال دولت دروغ، بی تدبیر و خسارت بار را در ایران تجربه کردیم، دولتی که کرامت انسانها را پاس نداشت و شرافت مردم عزیز ایران را نشانه گرفت.

وی در پایان گفت:ما خانواده‌های شهدای انقلاب و ۸سال دفاع مقدس با توجه به وضعیت امروز، ‌برای ادامه‌ راه شهیدان، زنده ‌نگه داشتن خط امام و رهبری، تحقق آرمان‌های انقلاب و برای تکرار نشدن سالهای تباهی و دروغ به فرزند فاضل و باتقوای امام خمینی(ره)‌، سرباز همیشه آماده ی رهبر معظم انقلاب و وطن عزیزمان ایران اسلامی، دکتر سید ابراهیم رئیسی رای می دهیم تا ارزش های این سرزمین کهن و مکتب مترقی مان، راه پرفراز و نشیب و سخت را به پشتوانه ی حمایت و صبوری شما عزیزان طی نماید و بی کفایتی ها و مشکلات پایان یابد و جای آن کار و خدمت بی منت برای آحاد ملت ایران برقرار گردد و کشور در مدار پیشرفت و عدالت قرار گیرد.

کاوه ادامه داد:آرزوی ما و آرمان پدرانمان چیزی جز شادی، آرامش و برقراری عدالت و رفاه برایتان نبوده است و از خداوند سبحان برای این مرز پرگهر آبادانی را طلب داریم.(صبح زاگرس)

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت