پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1400 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 100114

ستاد مناطق جغرافیایی ایت الله دکتر رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد

بر اساس معیارها و خارج از تعلق به جریانات رایج سیاسی کشور، از نامزد اصلح حمایت می کنیم.

 به گزارش خبرنگار صدای جنوب  رئیس ستاد مناطق جغرافیایی ایت الله دکتر رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت :  بر اساس معیارها و خارج از تعلق به جریانات رایج سیاسی کشور، از نامزد اصلح حمایت می کنیم.

 سید هادی نورالدینی خاطرنشان کرد:ما نامزدهای ریاست جمهوری را صالح دانسته، لیکن اصلح از نظر ما، در شرایط فعلی، کسی نیست که فقط به تخصص بنازد و با شمشیر تبلیغات بر پیکر دیگران بتازد. چرا که حتی بانیان وضع موجود که خود زانو بر گردن ملت گذاشتند هم دم از تخصص و برنامه می زنند.

 نورالدینی ادامه داد:کشور ما سرشار از ذخایر، ظرفیت ها و فرصت ها در همه زمینه هاست.غالب این فرصت ها و ذخایر توسط عده ای فاسد و رانت خوار، با عملکرد منفی یا ترک فعل دچار رکود شده و بعصاً به یغما رفته است.

رئیس ستاد مناطق جغرافیایی ایت الله دکتر رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:   اصلح از نطر ما کسی است که مچ شبکه فساد و دلال را از ذخایر و فرصت های این ملت و کشور قطع کند.
 نورالدینی افزود:یعنی اولویت اول، اصلاح و پاکسازی سیستم مدیریتی کشور و مبارزه بی امان با فساد و رانت و دلالی بوده و برنامه های دیگر در مرحله بعد واقع می شوند.
 وی گفت:ما یک مدیر توانمند می خواهیم که با بینش درست، بجا و به موقع و با چینش، هدایت، نظارت و کنترل مدیران جهادی، پاکدست و خستگی ناپذیر زمینه را برای ایجاد نشاط و تولید سرمایه در فرصتها و ظرفیت های مختلف کشورفراهم نماید تا مردم نفسی تازه کنند.
  رئیس ستاد مناطق جغرافیایی ایت الله دکتر رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت  :  مدیری ریز بین، تیز بین، کارآمد، شجاع و پاکدست. و ما این ویژگی ها را در کارنامه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی می بینیم.
 نوالدینی اضافه کرد:ضمناً کسانی که از بانیان وضعیت موجود حمایت می کنند، دو دسته اند: یا از این وضعیت اسف بار فعلی رضایت دارند یا ندارند. واگر راضی هستند و حمایت می کنند، در این صورت باید مردم آنها را در وضعیت فعلی شریک بدانند.

 وی  به یک واقعیت تلخ اشاره کرد  و افزودو آن این است که مردم فرصت و مجال تجربه افراد را ندارند و لازم است متناسب با کارنامه، اصلح را انتخاب و به وضعیت شکننده فعلی پایان دهند.
وی در پایان گفت:، از عموم مردم دعوت می شود تا با حضور حداکثری و انتخاب درست، زمینه را برای تشکیل دولت مردمی و ایران قوی فراهم نمایند. ان شاء الله

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت