پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1395 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 11626

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

دولت تدبیر و امید به تمامی وعده های خود پایبند است/توافق با وزارت نیرو و استان خوزستان برای احداث سد بالیاب

درخواست های مردم درزمینه اشتغال، جاده ،گاز ،برق، اینترنت ،اب،بهداشت و قطعی برنامه های صداوسیما بود که سیدموسی خادمی با نکته برداری وگوش دادن به سخنان مردم ،مدیران مختلف را وادار به پاسخ دادن به مردم کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 کاروان دولت تدبیروامید ظهر امروز به میان مردم مومن وقدرشناس دیشموک و چاروسا رفت و مردم بااستقبالی که از این کاروان داشتند نشان دادند همواره قدردان خادمان خود هستند.

به گزارش صدای جنوب،مقصد اولی این کاروان ابتدا دهستان اسفندان دیشموک بودو مردم خود رابه این منطقه  رساندند تا علاوه بر دیدار مستقیم با مدیران ارشد استان وشهرستان درخواست های خود را ارایه کنند.

فرماندار کهگیلویه ومدیران شهرستانی و بسیاری ازمدیران کل استان ومعاونان استاندار ،سیدموسی خادمی را همراهی کردند.

درخواست های مردم درزمینه اشتغال، جاده ،گاز ،برق، اینترنت ،اب،بهداشت و قطعی برنامه های صداوسیما بود که سیدموسی خادمی با نکته  برداری وگوش دادن به سخنان مردم ،مدیران مختلف را وادار به پاسخ دادن به مردم کرد.

در ادامه این دیدار استاندار اظهار داشت:دولت تدبیر وامید علی رغم همه کمبودها وتنگناها به تمامی وعده های خود وفادارست و مردم را ولی نعمت خود می داند.

سیدموسی خادمی افزود:پراکندگی روستاها و کمبود منابع مالی دولتها محرومیت‌هایی در این بخش به وجود آورده اما به این معنا نیست که کاری انجام نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:شایستگی مردم این منطقه بیش از خدماتی است که ارائه شده و فاصله بین آنچه باید داشته باشند و آنچه دارند بسیار است.

وی افزود: صادقانه می‌گویم آنچه در توان داریم در خدمت به مردم و جامعه است اگر جایی انجام نشده به این معنا نیست که نخواستیم بلکه به علت محدودیت‌های منابع مالی بوده است.

خادمی با بیان اینکه کارهای خوبی در دولت تدبیر انجام شده است افزود: امیدوارم این خدمات تداوم داشته باشد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مطالبات مردم اسفندان تکمیل آبیاری اراضی این دهستان را از پروژه‌های مهم برشمرد و گفت: سد بالیاب به عنوان یکی از موضوعات مهم استان از سال ۹۲ مطرح بوده و تلاش‌ها همچنان برای عملیاتی شدن این سد با جدیت ادامه دارد.

خادمی از جابجایی ساختگاه سد از پایین دست حوزه خوزستان به بالادست خبر داد و گفت: در صورت ساخت سد در پایین دست امکان استفاده اراضی منطقه دیشموک از آب سد ممکن نبود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشکل سد از لحاظ زیرساخت حل شده وباپیگیری استان خوزستان و وزارت نیرو قانع شده است سد در بالادست ساخته شود تا هردو استان خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد از ان استفاده کنند.

خادمی تأکید کرد: این را حق مردم دیشموک می‌دانیم و برای اجرایی شدن عملیات تلاش می‌کنیم که حق این مردم ضایع نشود.

خادمی با اشاره به دغدغه رسانه‌ها به خاطر مشکل آب شرب دیشموک گفت: از این معضل اطلاع کامل دارم و این طور نیست که بی‌تفاوت باشم.

استاندار افزود: تأمین آب دیشموک از جمله برنامه‌هایی است که به بنیاد برکت سپرده شده است ودر هفته اینده با سفر هیاتی از بنیادبرکت تصمیم گیری نهایی خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: بنیاد برکت طی هفته آینده سفری به استان خواهد داشت و خبرهای خوبی در جریان این سفر در حوزه راه‌های روستایی، مساجد، درمانگاه‌ها و آب دیشموک خواهیم داشت.

وی همکاری مردم با دولت در اجرای پروژه‌های اقتصادی و نیز راه‌اندازی بنگاه‌های زودبازده را ضروری خواند و گفت: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تنها از سوی صندوق کارآفرینی امید در اجرای طرح‌های اقتصادی این بخش هزینه شده است.

این خبر در حال تکمیل است………..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت