پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1395 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 4962

درنشست صمیمی هاشمی پور باخبرنگاران کهگیلویه مطرح شد:

عقب ماندگی کهگیلویه وبویراحمد باقی می ماند/خبرنگاران از مناطق محروم بگویند/مدیران، خبرنگاران توانا را استخدام کنند

عدل هاشمی پور گفت:صادقانه به استانداراستان گفتم والان هم تاکید می کنم بااین بودجه هاعقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد جبران نمی شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست سردارعدل هاشمی پور با اعضای انجمن خبرنگاران کهگیلویه درفضای صمیمی وباحضور کاظمی جو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این اداره  برگزارشد.
در این نشست حسین خدمتی خبرنگار ایرنا،طیبه سعادتی خبرگزاری فارس،پیمان باوندازپایگاه خبری صدای جنوب وعصرجهان.مجیداذربارگون  پایگاه خبری کهگیلویه،روح الله احمدی خبرنگار راه ملت ،عمده ترین مسایل و مشکلات خبرنگاران رابانماینده کهگیلویه درمیان گذاشتند.

سیدایرج کاظمی رییس اداره فرهنگ اسلامی کهگیلویه ،باتبریک۱۷مرداد روزخبرنگاروگرامی داشت یادوخاطره شهید صارمی،خبرنگاران این شهرستان را افرادی کاردان امامظلوم خواند که بادست خالی و بدون هیچگونه چشم داشتی عملکرد مدیران و اخبار جامعه رااطلاع رسانی می کنند.
وی افزود این خبرنگاران با تحصیلات عالیه تاکنون بیکارهستند ورایزنی و فریاد ما دراین باره  شنیده نمی شود‌.
کاظمی جو ازنماینده مردم کهگیلویه بزرگ درخواست نمود خبرنگاران کهگیلویه را از نظر تجهیزات خبرنگاری و حل مشکل استخدامی کمک نماید.

درادامه عدل هاشمی پور درسخنان صریحی نقش خبرنگارراازشکل گیری انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و درسال های بعد از ان درخشان دانستند و گفتند نقش پررنگ خبرنگاردرتمامی دوران برکسی پوشیده نیست و جامعه مدیون خبرنگاران است.
وی بابیان عقب ماندگی استان درعرصه های مختلف تصریح کرد:درجلسه شورای برنامه ریزی استان به صراحت گفتم میزان اعتبارات استان وبویژه بودجه شهرستان کهگیلویه بزرگ شرم آور است واگر کاری اساسی صورت نگیرد این استان به وضعیت انفجار میرسد.
هاشمی پور در این زمینه سوال کردند مگر انفجارچیست؟ایا بیکاری بیشمارجوانان و عقب ماندگی استان وپتانسیل های فراموش شده انفجارنیست؟ایا۴۴هزارنامه ای که ازسوی جوانان کهگیلویه بزرگ تحویل داده شده و روز به روزبرتعداد آن افزوده میشود انفجارنیست؟ایا خسارتی که برمردم سرفاریاب درگذرازلوله گاز وارد شده ومردم هیچ منفعتی از آن نمی برند انفجارنیست؟ایاابهایی که به دیگر استانها سرازیر میشود اماسهم جوانان ما فقط غرق شدن در این سدهاست انفجارنیست؟
عدل هاشمی پور گفت:صادقانه به استانداراستان گفتم والان هم تاکید می کنم بااین بودجه هاعقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد جبران نمی شود.
نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی بااشاره به عملکرد خوددرمدت زمان مسئولیتش گفت:عضویت در کمیسیون مهم انرژی وپیگیری وتعیین تکلیف طرح های فسفات چرام،گازرسانی به قلعه رییسی ودیشموک ،سد پالیاب ،سیمان سپو،ابرسانی لیکک،پتروشیمی دهدشت ،جاده پاتاوه دهدشت و سرفاریاب یاسوج و بسیاری دیگر از پروژه ها از جمله اقدامات خود در این بازه زمانی است که قطعابا آغاز بکار آنها جمعیت زیادی از جوانان اشتغال پیدامی کنند وبا توسعه این شهرستان محروم، عقب ماندگی ومحرومیت برای همیشه برداشته می شود.

 سردارعدل هاشمی پور از خبرنگاران  درخواست نمود مثل همیشه صداقت و اخلاق راسرلوحه کارخودقراردهند .
وی گفت:شماخبرنگاران بایدزبان گویای مناطق محروم باشید و صحبت همیشگی مابامدیران صداوسیما هم اینست که بجای نشان دادن مدیران و جلسات تکراری ادارات ،مناطق محرومی چون موگرمون،بیدانجیر،پشته زیلایی و دلی مهره رانشان دهید .
برپایه گزارش صدای جنوب،وی نشان دادن مناطق توریستی چون طسوج چرام را از دوربین صداوسیما و انعکاس در خبرگزاری وسایت ها باعث رونق این مناطق و افزایش اشتغال ذکرکرد و افزود:امیدبخشی به جامعه ازسوی خبرنگاران می تواند آرامش را به مردم اهداکند و مردم بادغدغه کمتری زندگی کنند.
وی خطاب به خبرنگاران و مردم کهگیلویه گفت:زمان برگشت افرادی که به دلیل محرومیت دهدشت از این شهر مهاجرت کردند فرارسیده است و بزودی آنهابرای ادامه زندگی به دهدشت بر می گردند.
هاشمی پور باردیگر ازمردم بابت جواب ندادن به تماس تلفنی آنها عذرخواهی نمود وازمردم یکسال مهلت خواست تا به وعده های خود در زمان انتخابات عمل نماید.

عضوکمیسیون انرژی با ابراز نگرانی از بیکاری خبرنگاران تاکیدکرد:مدیران ،خبرنگاران توانمند را استخدام کنند و بعنوان نماینده مردم در این باره تلاش خواهم کرد.
وی در پایان از خبرنگاران درخواست نمود اورادر عملکردش به چالش بکشند وهمواره بر وی نظارت داشته باشند.

پیمان باوند

نظرات

  1. تشکر از خبر نگاران فعال وخسته نا پذیر بالاخص مهندس پیمان باوند.که با تلاش شبانه روزی اخبار واطلاعات را به روز در اختیار مردم میگذار

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت