پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1395 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 5366

رییس سازمان برنامه و بودجه:

اعتبارات عمرانی کهگیلویه وبویراحمد ۱۷۸میلیارد تومان است

نوبخت گفت: برای تعداد ۱۱ پروژه ورزشی نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و برای عمران شهری ۱۷۴ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و با حضور همه اعضای شورای اداری این استان برگزار شد، با اشاره به تسهیلاتی که در این سفر برای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این استان در سال ۹۵ از ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استفاده می‌کند.

به گزارش صدای جنوب ،محمدباقرنوبخت گفت: این رقم برای رفع محرومیت‌ها و نابرابری‌ها از ۴۵ درصد رشد نسبت به سال ۹۴ برخوردار است.

وی افزود: اگر درآمد دو درصد صادرات نفت و گاز که معادل با ۵۵ میلیارد تومان است را به این مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان اضافه کنیم، جمع اعتبارات عمرانی استانی ۱۷۸ میلیارد تومان خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد، بیان کرد: این استان برای پرداخت حقوق‌ و هزینه‌های جاری از ۱۴۹ میلیارد تومان بودجه برخوردار است.

نوبخت در ادامه اظهارات خود با بیان این که جمع اعتبارات جاری و عمرانی استان ۳۲۷ میلیارد تومان است، افزود: در طول عمر دولت تدبیر و امید رشد اعتبارت عمرانی در این استان برای جبران عقب‌ماندگی‌ها بسیار خوب بوده است.

وی تصریح کرد: درخصوص اعتبارت عمرانی، جایگاه استان در بین استان‌های دیگر رتبه پانزدهم است و از نظر اعتبارات تملک دارایی‌ها تعداد ۱۶ استان پشت سر کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

معاون رئیس‌جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: تا پیش از این اعتبارات جاری و عمرانی استان سرجمع ۳۲۷ میلیارد تومان بود که در این سفر به تنهایی ۹۶۶ میلیارد تومان برای تعداد ۴۶ پروژه و طرح در نظر گرفته شده که سه برابر همه اعتبارات استان است.

نوبخت گفت: سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ درصد این اعتبارات را تأمین و پرداخت می‌کند که طرح‌های مختلف استان رونق بیشتری بگیرند.

این مسؤول به برخی از اعتبارات در حوزه‌های مختلف در این سفر اشاره کرد و گفت: برای ۶ طرح کشاورزی ۱۳۳ میلیارد تومان، برای بخش آب ۲۱۹ میلیارد تومان، برای علمی و فرهنگی ۷۲ میلیارد تومان، برای تکمیل بیمارستان‌ها ۹۷ میلیارد تومان، برای حمل و نقل و زیرساخت راه‌ها ۲۶۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

نوبخت گفت: برای تعداد ۱۱ پروژه ورزشی نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و برای عمران شهری ۱۷۴ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان این که توسعه استان تنها با اعتبارات دولتی محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور به بخش خصوص و تعاونی‌ها ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت یارانه داده می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت