پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مهر 1403 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 151114

سه هزار ساخت‌وساز منزل مسکونی غیرمجاز در یاسوج وجود دارد

صدای جنوب: سید علی معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در بحث آمارگیری انتظار داریم فرمانداران استان همکاری بیش از پیش داشته باشند. معتمدی پور تأکید کرد: آمادگی در این مجموعه ایجاد شده است و مشکل حادی وجود ندارد و به هماهنگی […]

صدای جنوب:

سید علی معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در بحث آمارگیری انتظار داریم فرمانداران استان همکاری بیش از پیش داشته باشند.
معتمدی پور تأکید کرد: آمادگی در این مجموعه ایجاد شده است و مشکل حادی وجود ندارد و به هماهنگی بین دستگاهی وجود دارد.
وی تأکید کرد: سه پروژه‌ای که در محدوده دنا بوده یکی در حد ۹۵ درصد است به این دلیل که ولتاژ برقی که باید برای این‌ها تأمین شود، تأمین نشده هنوز بهره‌برداری نشده است وگرنه قابل‌بهره‌برداری است و مابقی در حال تأمین اعتبار هستند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: موردی در استان وجود دارد که نیاز به تصمیم جامع در استان دارد شهر یاسوج سومین شهر مهاجرپذیر کشور است که جمعیت حاشیه‌نشین از جمعیت شهرنشین بالاتر است و بحث تغییر کاربری اراضی کشاورزی موضوع مهمی است که یک تهدید مهم برای امنیت غذایی محسوب می‌شود.
معتمدی پور گفت: در اطراف شهر یاسوج سه هزار ساخت‌وساز منزل مسکونی غیرمجاز وجود دارد که بالاتر از ۵۰۰ پرونده و حکم قلع‌وقمع در جهاد کشاورزی وجود دارد که قرار است اجرا بشوند.

 



وی افزود: یک طرح جامع که قرار است ابلاغ بشود، موضوع ابلاغ روستاهای اطراف به شهر یاسوج است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر قلع‌وقمع انجام نشود ترک فعل مسئولان محسوب می‌شود و اگر هم انجام شود در زمینه امنیت اجتماعی می‌تواند تبعاتی داشته باشد؛ چون بالاتر از هزار میلیارد تومان ساخت‌وساز غیرمجاز در مجموعه شهر انجام‌گرفته است خواهش داریم موضوع الحاق تعیین تکلیف شود.
معتمدی پور تأکید کرد: طرح جامع گردشگری را نیز خواهش داریم در دستور کار قرار دهید تا تکلیف ما در بحث سرمایه‌گذاری و تغییر کاربری‌ها مشخص شود.
کبنا

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت