پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1403 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 151083

روایت ازخودگذشتگی برای زنده ماندن تیم پرسپولیس چرام/درخواست از «عباسی آرند»و«نشان زاده»

مدیر تیم پرسپولیس چرام اذعان کرد: معدن فسفات چرام، دکتر عباسی مدیرعامل شرکت ایرانسل و مهندس نشان زاده و پتروشیمی دهدشت می‌توانند  کمک‌های شایانی انجام دهند.

صدای جنوب:

گزارشی از مریم افشون_
فوتبال یکی از ظرفیت‌های خوبی است که اگر به آن توجه شود، می‌تواند مانع بروز بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سلامت باشد.می‌توان گفت فوتبال یکی از مولفه‌های تأثیرگذار در پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی است،
اما گاها استفاده از ظرفیت طلایی از نگاه مسئولان مغفول می‌ماند.تیم پرسپولیس چرام سرشار از پدیده‌های بااستعداد بوده و تا سوپر لیگ کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت و در رده‌های بالا جدول حضور داشته است.بنا به گفته پیشکسوتان این تیم در سال ۱۳۸۱ به علت مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان تعطیل شد و سرانجام با پیگیری‌های مدیر تیم و همکاری پیش‌کسوتان پرسپولیس شهرستان مجدد در سال ۱۳۸۸ احیا شد.
فوتبال دوستان چرامی می‌گویند تیم پرسپولیس چرام بازیکنان بااستعداد زیادی به جامعه فوتبال معرفی کرده است که به لیگ یک کشور رسیدند مانند میلاد حسن‌پور، روزبه آروانه کاپیتان نفت و گاز گچساران و محسن نیکخواه، اولین بازیکن حاضر در لیگ برتر ایران‌. این تیم با وجود پدیده‌های با استعداد و درخشان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته است و حال به علت وجود مشکلات مالی شاهد کوچ برخی از بازیکنان با استعداد تیم پرسپولیس چرام به دیگر تیم های قریب استانی هستیم.

روایت ازخودگذشتگی برای زنده ماندن تیم پرسپولیس چرام

مهدی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه به حضور موفق تیم پرسپولیس چرام در لیگ‌های استان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۸۸ که موفق به احیای مجدد تیم شدیم در اول لیگ شهرستان و سال بعد لیگ یک استان و سال سوم سوپر لیگ کهگیلویه و بویراحمد تا کنون فعالیت داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در طول این مدت اغلب در رده‌های بالای جدول حضور داشته‌اند، افزود: تا این اواخر که متأسفانه به دلیل مشکلات عدیده مالی و بیکاری بنده، شاهد کوچ بازیکنان مستعد به تیم‌های رقیب استانی هستیم، با وجود چنین شرایطی قادر به ادامه‌دادن نیستیم.
مدیر تیم پرسپولیس چرام با بیان اینکه برای سرپا ماندن تیم از فرصت‌های شغلی زیادی گذشتم، افزود: از خودرو شخصی، جواهرات همسرم و پس‌انداز فرزندانم برای تداوم تیم گذشتم.حبیبی با بیان اینکه یک سال هزینه تهیه لباس بازیکنان تیم را نداشتیم با حساب سی‌ساله دو فرزندم لباس ورزشی بازیکنان را تأمین کردم‌، گفت: اولین سال حضور در لیگ استان وام ازدواج و هدایای عروسی خودم را هزینه تیم کردم.به گفته وی از فرصت‌های شغلی در شهرهای جنوبی امتناع کرده و با کشاورزی و کارگری در چرام چرخه زندگی را چرخانده، فقط برای اینکه بتواند بالای سر تیم باشد.

مجبور به فروش تیم پرسپولیس چرام هستیم!

حبیبی در ادامه افزود: شرایط به حدی حاد شده بود که این اواخر بازیکنان خودشان هزینه غذا را پرداخت می‌کردند و با کمک مردم، دوستان و حتی بازیکنان پول ورودی، لباس و توپ تأمین شد. مدیر تیم پرسپولیس چرام با بیان اینکه سال گذشته تا هفته آخر لیگ، لباس قرمز نداشتیم و با لباس‌های سبز و سفید دیگر تیم‌ها بازی می‌کردیم، افزود: اکنون دیگر توانایی ادامه‌دادن با این روند وجود ندارد. حبیبی به تأثیر فوتبال در جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با کمک فوتبال چهار فوتبالیست که به مدت پانزده تا بیست سال به دام اعتیاد افتاده بودند
علی‌رغم تلاش‌های فراوان جهت ترک اعتیاد خود، با کمک فوتبال به زندگی و کانون گرم خانواده بازگشتند.وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بد مالی علی‌رغم اینکه مشتریان خوبی برای خرید تیم وجود داشت اما تاکنون حاضر به فروش نشدم ولی در صورت ادامه این روند مجبور به فروش خواهم شد. مدیر تیم پرسپولیس چرام به موفقیت‌ها و خروجی‌ این تیم اشاره کرد و افزود: این تیم بازیکنان زیادی به فوتبال معرفی کرده که چند نفرشان به لیگ یک کشور رسیدند مانند میلاد حسن‌پور، روزبه آروانه کاپیتان نفت و گاز گچساران و محسن نیکخواه به‌عنوان اولین بازیکن حاضر در لیگ برتر ایران از ستاره‌های درخشان پرسپولیس چرام بودند.

خواستار حمایت از مسئولان

حبیبی از ادارات شهرستانی، استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از تیم پرسپولیس چرام شد و افزود: در مابقی شهرها باوجوداینکه تیم خصوصی است اما از طریق ادارات دولتی حمایت می‌شوند، انتظار می‌رود به تنها تیم نماینده شهرستان چرام در مسابقات سوپر لیگ استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم باقدرت در مسابقات شرکت کنیم
.مدیر تیم پرسپولیس چرام اذعان کرد: معدن فسفات چرام، دکتر عباسی مدیرعامل شرکت ایرانسل و مهندس نشان زاده و پتروشیمی دهدشت می‌توانند  کمک‌های شایانی انجام دهند.
به گزارش فارس؛ تیم فوتبال پرسپولیس چرام سرشار از پدیده‌هایی بوده که به دلیل مشکلات مالی در حال پیوستن به تیم های رقیب استانی هستند، در صورت توجه و سرمایه‌گذاری مناسب بر روی این استعدادها با بازگشت دوباره به تیم خود می‌توانند خلاقیت و توانایی خود را شکوفاتر کنند و در سطوح مختلف بدرخشند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت