پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مهر 1403 ساعت 00:07:: شناسه خبر: 151141

همه مدیران تغییر نخواهند کرد/ظرف یک هفته آینده عملکرد همه دستگاه‌ها ارزیابی می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما در دوره‌های مختلف مدیریتی جابجا شده ایم و این طبیعی است، اما به این معنی نیست که با تغییر دولت همه مدیران تغییر خواهند کرد.

صدای جنوب:

یدالله رحمانی در اولین نشست شورای اداری دولت پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، امنیت و مقاومت، گفت: امیدواریم جامعه جهانی در خصوص ترور‌های اخیر، همراهی بیشتری با جبهه مقاومت از خود نشان دهد.
رحمانی به روز صادرات اشاره کرد و ادامه داد: انتظار ما این است که مدیران این دولت خصوصا در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و دیگر حوزه‌های که امکان دارد، زمینه افزایش تولید و در پی آن افزایش صادرات را شاهد باشیم.
وی گفت: با توجه به ظلمی که بر مردم منطقه از سوی استکبار و صهیونیست‌ها وارد شده، لازم است دستگاه‌های اجرایی در جمع آوری کمک‌های مردمی همکاری لازم را داشته باشند.
رحمانی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما افزود: همه دستگاه‌ها تمهیدات لازم را داشته باشند خصوصا دستگاه‌های تامین کننده سوخت تا حداکثر یک ماه آینده برنامه ریزی منظم داشته باشند. مدارس هم در این زمینه از آمادگی کامل برخوردار باشند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اعضای شورای اداری ضمن تاکید بر لزوم تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری از سوی مدیران دولت چهاردهم گفت: استفاده از ظرفیت‌های استان‌های همجوار و همچنین کشور‌های همسایه ضمن بهره برداری از ظرفیت دانش بنیان‌ها برای توسعه استان در دستور کار قرار گیرد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت و پرسش این سوال که چرا باید با ایجاد تغییرات مدیریتی با برخی مشکلات در عملکرد دستگاه‌ها مواجه شویم، افزود: هنر یک مدیر، مدیریت نیروی انسانی است و تلاش یک مدیر این باشد که بی انگیزگی گفته شده در برخی ادارات به کلی از بین رود.
استاندار به لزوم استفاده از ظرفیت هر سه نماینده استان که جایگاه‌های مناسبی در کمیسیون‌های مجلس دارند، ادامه داد: جلساتی با نمایندگان استان در مجلس برای بررسی و پیگیری وضعیت ده پروژه مهم استان که عمدتا در حوزه آب بوده اند را داشتیم ضمن اینکه جلساتی هم در نهاد ریاست جمهوری برای پیگیری توسعه استان برگزار کردیم.
رحمانی خطاب به مدیران گفت: مشورت و استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاهی در تصمیم سازی در اولویت قرار گیرد چرا که دانشگاه محل علوم و فنون روز است که می‌تواند در مسیر توسعه باعث ایجاد گشایش شود.
وی با بیان این نکته که استان باید سرلوحه نظم و انضباط اداری باشد، ادامه داد: مدیران و کارشناسان در شور و شوق و رضایتمندی مردم و ارباب رجوع فعالانه پای کار باشند.
وی با اشاره به این موضوع که مردم نباید احساس کنند که با تغییر مدیران کار آنها عقب می‌افتد، افزود: ظرف یک هفته آینده عملکرد همه دستگاه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این نکته که همه ما در دوره‌های مختلف مدیریتی جابجا شده ایم، افزود: تغییرات مدیریتی طبیعی است، اما به این معنی نیست که با تغییر دولت همه مدیران تغییر خواهند کرد.
رحمانی ادامه داد: مدیر وقتی تخصص نداشته باشد و یا اینکه نتواند در دستگاه خود وفاق ایجاد کند حتما جابجا می‌شود.تابناک

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت