پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1403 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 151069

عملکرد اداره ورزش وجوانان کهگیلویه تشریح شد

گزارش عملکرد اداره ورزش وجوانان کهگیلویه در هفته تربیت بدنی وورزش تشریح شد.

صدای جنوب:

رحمان اندیک در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت:‌ ۲ مهر الی ۲۶ آبان در تقویم ملی ما به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری و مزین شده است.
وی افزود:‌ مهمترین نقش ورزش در زندگی اجتماعی و فردی ما تامین سلامت جسمی، روحی و روانی می باشد که مورد تاکید و تایید همه ی بزرگان دین، علما، دانشمندان و پزشکان می باشد.

 

اندیک گفت: ورزش یکی از آسان ترین روش ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بیماری ها می باشد.
وی اظهار داشت: اگر به دنبال جامعه ای سالم و با نشاط هستیم باید به ورزش اهمیت داده و آن را در اولویت اول قرار دهیم چرا که ورزش نسخه شفا بخش و آسان تمام مشکلات و آسیب های اجتماعی می باشد.

اندیک افزود: امروزه کشورهای پیشرفته به ورزش به عنوان سرگرمی نگاه نمی کنند و ورزش برای آنها به عنوان یکی از قطب های اقتصادی می باشد و همتراز با صنایع برتر دنیا برای آن سرمایه گذاری و برنامه ریزی می کنند. و میدان ورزش قهرمانی برای کشورها میدان پیشبرد منافع ملی و تحقق اهداف سیاسی می باشد و ورزش قهرمانی موتور تولید عزت و امید در کشورها است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابیان گزارش عملکرد این اداره افزود:
ورزشگاه شهر قلعه رئیسی بعد از دهه ها نیمه کاره چمن کشت شده و در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد،

وی ادامه داد: استخر شنا شهر دهدشت بعد از ۵ سال تعطیلی راه اندازی شد و برج های نوری ورزشگاه آزادی دهدشت نصب و روشنایی آن راه اندازی گردید،

وی بالیان اینکه  ورزشگاه آزادی دیشموک سیستم آبیاری تحت فشار آن نصب و برج های نوری آن نصب گردید،گفت: سالن ورزشی روستای درغک بعد از ده سال تکمیل و به بهره برداری رسید

رییس اداره ورزش وجوانان کهگیلویه افزود:، چمن مصنوعی شهر سوق تکمیل و افتتاح شدو همه ی سالن های ورزشی شهر دهدشت مجهز به سیستم سرمایشی و روشنایی شدند،

وی گفت: چمن های مصنوعی روستاهای سردو و مارخانی زیرسازی آنها تکمیل و تا پایان دهه فجر امسال چمن نصب و افتتاح می شوند.
اندیک در گزارش عملکرد ورزشی  افزود. در سال گذشته بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اجرا شده و هم اکنون قریب به ۶۰ هیات ورزشی، ۵۰ مکان ورزشی و ۷۰ باشگاه ورزشی در شهرستان در حال خدمات رسانی به جامعه ورزش و عموم مردم هستند.
اندیک در پایان از حجت  الاسلام موحد نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان،  محقق زاده فرماندار شهرستان و حجت السلام وحدانی امام جمعه کهگیلویه به جهت حمایت و نگاه ویژه به ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت