پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1395 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 3119

وزیر بهداشت، کودک نابینای دهدز استان خوزستان را ویزیت خواهد نمود

آرش کیانی شاهوندی در حدود پنج ماه پیش، در یک خانواده فقیر در روستای شیوند شهر دهدز به دنیا آمد که براثر مشکل مادرزادی، عضو چشم در او بصورت نرمال و کامل تشکیل نگردیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آرش کیانی شاهوندی در حدود پنج ماه پیش، در یک خانواده فقیر در روستای شیوند شهر دهدز به دنیا آمد که براثر مشکل مادرزادی، عضو چشم در او بصورت نرمال و کامل تشکیل نگردیده است

به گزارش صدای جنوب به نقل ازخوزنیوز،هفته گذشته به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری ها مبنی بر وجود کودکی که فاقد بینایی بوده و در خانواده ای فقیر در روستای شیوند از توابع شهرستان دهدز در خوزستان زندگی می کند، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس تلفنی با دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری انتقال این کودک به تهران توسط دانشگاه به منظور ویزیت و تلاش برای درمان وی شد.

آرش کیانی شاهوندی در حدود پنج ماه پیش، در یک خانواده فقیر در روستای شیوند شهر دهدز به دنیا آمد که براثر مشکل مادرزادی، عضو چشم در او بصورت نرمال و کامل تشکیل نگردیده است.

این کودک دهدزی، وضعیت جسمی سالمی دارد و هم اکنون در خانه تحت مراقبت می باشد.

پدر آرش که خود نیز بیمار می باشد در مورد وضعیت پسرش می گوید: بعد از تولد او و عدم تشکیل عضو چشم، به چند پزشک در شهرهای اهواز و شیراز مراجعه کردیم که هیپچکدام نتوانستند این مشکل را برطرف کنند.

گفتنی است؛ بدنبال صدور دستور وزیر بهداشت مبنی بر پیگیری درمان این کودک در تهران، رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از انجام هماهنگی های لازم با بخشدار دهدز، پیگیر انجام هماهنگی های لازم به منظور انتقال این کودک در اسرع وقت به تهران گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت