پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1400 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 100263

رئیسی‌ شاخص‌های‌ “انتخاب اصلح” را دارد/ شورای وحدت در سرتاسر استان از رئیسی حمایت میکنیم/مردم با حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت‌ساز شوند

رئیس کمیته اجتماعی شورای وحدت استان تمام ظرفیت خود در سراسراستان را برای حمایت یکپارچه از حجت الاسلام رئیسی دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب دکتر دانآیی رئیس کمیته اجتماعی شورای وحدت استان اظهار داشت : شورای وحدت از  تمام ظرفیت خود در سراسراستا ن را برای حمایت یکپارچه از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات  ۲۸خرداد دعوت  کرده است. 

رئیس کمیته اجتماعی شورای وحدت استان  در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از  ایت الله رئیسی  به عنوان گزینه انقلابی و فسادستیز تاکید شد.

وی اظهار داشت  امروز فرصت ارزشمندی به وجود آمده تا با بصیرت، بینش و تعهد و با تحول در مسیر حکمرانی در راه اعتلای کشور و خدمت صادقانه به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

دکتر دانایی تصریح کرد: توصیه و وصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را که در فکر معیشت و رفاه مردم باشیم را نباید فراموش کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری افرادی را باید انتخاب کرد که به نیازهای اساسی و زیربنایی توجه کنند و از دانش و تجربه لازم برخوردار باشند.

دانایی معاون اسبق فرماندار لنده اذعان داشت : مردم منتظر تغییر در مدیریت کشور هستند و برای رسیدن به این هدف و ایستادن پای آرمان‌های نظام و انقلاب حضور پرشور در انتخابات خواهند داشت.

 وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به انتخابات ریاست جمهوری توجه ویژه‌ای دارند و کلام ایشان در این زمینه از ویژگی خاصی برخوردار است چرا که نظام اسلامی با تمام مشکلاتی که مواجه بوده و هست توانسته مسیر صحیح خود را در دنیا از نگاه بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی چنان با صلابت در مسیر خود پیش ببرد که همواره دشمنان را وادار به حرکت‌های جدید برای مقابله با پیشرفت خیره‌کننده نظامی اسلامی کند؛ دشمنان هیچ‌گاه انتظار نداشته‌اند نظامی مبتنی بر آیین آسمانی و معصومین (ع) شکل گیرد‌.

  رئیس کمیته اجتماعی شورای وحدت استان در ادامه به تاسی فرمایشات مقام معظم رهبری ۳ هدف در انتخابات مد نظر قرار قرار داد:   مشارکت حداکثری  انتخاب اصلح  و جذب حداکثری با معیارهای مورد تایید ومنقول رهبر معظم انقلاب  میباشد

 ایشان با اشاره به اینکه مردم از چند دهه گذشته پای اعتقادات و حمایت از نظام خود هستند و این‌بار نیز در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، بیان کردبرای انتخاب شخص اصلح در این امر یقینا انتخابات پرشوری را رقم خواهند زند

 دکتر دانایی در بخش دیگری از سخنان  خود افزود: تغییر و تحول با حضور ما در پای صندوق‌های رأی تحقق می‌یابد، نقش مردم تعیین کننده است، مردم پای صندوق رأی خواهند آمد و مشارکت خوبی را خواهیم داشت، اگر کسی از این دولت ناراضی است، دلیل نمی‌شود که در انتخابات شرکت نکند، تغییر و تحول با رأی به مخالف مشی این دولت تحقق می‌یابد.

 دکتر دانایی رئیس کمیته اجتماعی شورای وحدت استان  با اشاره به اینکه در روز‌های آتی انتخابات ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم، گفت: مسئولیت رئیس جمهوری بسیار بالاست و توجه بیشتر نیز نسبت به خارج از کشور است. با این وجود اگر نگرش کلان داشته باشیم خواهیم دید که از بدو زمان انتخابات تا حال حاضر حرکت‌های متفاوت و اقدامات گسترده‌ای در کشور شکل گرفته به طوری که سبب شده تا از لحاظ فرهنگی رشد خوبی را شاهد باشیم و از لحاظ اقتصادی نیز زیرساخت‌ها رشد قابل توجهی را داشته‌اند. این امور سبب شده تا کشور جایگاه بین‌المللی را حفظ کند و در میدان سیاست و عمل نیز خوب پیش رود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت