پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1400 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 100575

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:برخورد قاطع و قانونی با کسانی که عمداً اقدام به آتش زدن جنگل ها می کنند/ تمامی دستگاه های خدمات رسان تا پایان انتخابات در آماده باش کامل باشند /هرگونه حفاری در استان از فردا ممنوع است/ به دلیل کمبود منابع نباید آبرسانی به مردم کاهش یابد/ تمام ادارات باید میزان مصرف انرژی امسال خود را ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند/ روز انتخابات برق استان خاموش نخواهد شد

  به گزارش صدای جنوب؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه‌ های دولتی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد بسیج شود، همچنین تمامی دستگاه‌ های خدمات‌ رسان تا پایان انتخابات در آماده‌ باش کامل هستند. حسین کلانتری در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با موضوع آتش سوزی ها برگزار شد ضمن تبریک […]

 

به گزارش صدای جنوب؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه‌ های دولتی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد بسیج شود، همچنین تمامی دستگاه‌ های خدمات‌ رسان تا پایان انتخابات در آماده‌ باش کامل هستند.

حسین کلانتری در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با موضوع آتش سوزی ها برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: از تمامی تلاش های مدیران تقدیر می کنم و به آنها خداقوت می گویم همزمان در یک محدوده زمانی بسیار فشرده چند مسئله را باید به درستی مدیریت کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انتخابات شاه بیت دموکراسی در ایران است، افزود: نقطه اوج این حماسه سیاسی در سال جاری روز جمعه است‌.

وی با بیان اینکه ۷۲ ساعت کاری بسیار مهم و حساس در حوزه انتخابات را پیش رو داریم، بیان کرد: باید همه توان استان را بزاریم تا این انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود.

کلانتری با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات در استان حداقل ۳ هزار دستگاه خودرو جهت شعب سیار و ثابت نیاز است در حالی که کل موجودی خودرویی دستگاه های استان ۷۰۰ خودرو است، بیان کرد: در این شرایط کرونایی یکی از مسائل مهم در برگزاری انتخابات تامین سلامت مردم، اعضای ستاد انتخابات و ضدعفونی کردن شعب اخذ رای است.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: باید مشکلات تنش آبی، قطعی برق و وضعیت آتش سوزی ها را مدیریت کنیم.

وی ابراز کرد: باید این ۷۲ ساعت مردانه و جهادی پای کار بود تا انتخابات بدون هیچ عیبی برگزار شود.

کلانتری تاکید کرد: مدیران مصمم و به دنبال کسب افتخار و رضایتمندی مردم باشند‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ادارات لیست کشیک های خود برای ۷۲ ساعت پیش رو به مدیریت بحران استان تحویل داده و همه پای کار باشید از جمله دستگاه های مثل منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد انرژی بیشتری در خصوص اطفای حریق بزارید.

کلانتری بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی پایگاه ها و نیروهای خود را در حالت فعال و آماده باش قرار دهند.

وی گفت: حضور موثر و برنامه ریزی دقیق بخشی از دغدغه ما را برطرف می کند و می طلبد در این خصوص از ظرفیت نیروهای مردمی و جوانان استفاده کنید.

کلانتری بر ضرورت شرایط پیش بینی بالگرد، پشتیبانی و دپوی آب تاکید کرد و افزود: هرگونه حفاری و تعمیرات از امروز تا روز شنبه در سراسر استان تعطیل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تلاش های شبانه روزی اردکانیان وزیر نیرو و همه همکاران حوزه برق در سراسر کشور در حوزه تعمیر و توزیع برق تقدیر کرد و گفت: افزایش مصرف انرژی، کاهش نزولات جوی و کاهش تولید نیز حجم کار مجموعه وزارت نیرو را افزایش داده است.

وی بیان کرد: قطعی برق در ۷۲ ساعت آینده نباید وجود داشته باشد.

کلانتری با بیان اینکه تمام ادارات باید میزان مصرف انرژی امسال خود را ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند و این مهم در راستای مصوبه هیئت دولت است، افزود: بالاترین مقام هر دستگاه مسئول اجرای این مصوبه است.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: دو پست برق در شهرستان های بهمئی و دهدشت در همین ایام وارد مدار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: انتظار می رود مردم در مصرف برق همکاری کنند چرا که میزان آبدهی برخی از چاه ها تا ۴۰ مترمکعب کاهش یافته که این موضوع نگران کننده است و باید با تلاش آن را مدیریت کرد.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: روستاهایی که با کمبود جدی آب رو به رو هستند آبرسانی سیار انجام شود و تحت هیچ شرایطی به دلیل کمبود منابع نباید آبرسانی کاهش پیدا کند.

وی اظهار داشت: باتوجه به گرمای هوا اورژانس، همه پایگاه ها و کشیک ها فعال و آماده باش باشند و کشیک باید در محل کار کشیک دهد نه در خانه بماند.

کلانتری، بیان کرد: نیروهای هلال احمر حجم کار بیشتری دارند و باید به مراتب انرژی بیشتری را صرف کنند.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: مدیران از امروز تا یکشنبه صبح در دسترس باشند.

وی بیان کرد: منابع طبیعی گزارش کتبی آتش سوزی ها را ارائه دهد و افرادی که تعمدی جنگل را آتش می زنند جرم آنها سنگین است و قاطعانه با این افراد برخورد می شود چرا که سرمایه ملی است و با هیچ کسی تعارف نداریم.

استاندار، افزود: آتش زدن جنگل خسارت به منابع طبیعی و محیط زیست جزو جرایمی که نظام و حاکمیت روی آن حساس هستند آن هم در این شرایط کرونا، انتخابات، زلزله، خشکسالی به سرعت باید این گزارش ها را دقیق ارائه دهید.

ِوی خواستار آمادگی شهرداران و دهیاران شد و تاکید کرد: این ۷۲ ساعت جهادی و عملیاتی پای کار باشید.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری هر خروجی داشته باشد، مبارک است‌.

وی تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری، برقراری سلامت و امنیت انتخابات، بی طرفی و امانتداری است.

کلانتری افزود: نباید اجازه دهید مردم معطل شوند و همه عوامل باید هماهنگ شوند.

وی بیان کرد: ارزش این رای در فرمایشات مقام رهبری به عنوان حق الناس تعیین شده است و مردم حق دارند از ما مطالبه برگزاری انتخابات سالم را داشته باشند و وظیفه داریم تا آخرین لحظه تلاش خود را به کار بگیریم.

کلانتری با اشاره به اینکه ما مامور به تکلیف هستیم، اظهار داشت: خداوند نیز بیشتر از توان بندگان از آنها انتظار ندارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت