پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1400 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 100596

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مردم برای حضور در حماسه ۲۸ خرداد

از مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گچساران، دیار معبر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کنم تا دوش به دوش هم در سایه سار ولایت با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری از باب وظیفه، ایفاگر نقش حماسه ساز خویش در حماسه سیاسی کشور باشند.

صدای جنوب؛

بسمه تعالی
در تاریخ حیات ملت ها روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که عزت، عظمت و افتخار را در آیینه وجود آن ملت به نمایش می گذارد. بدون شک این افتخار نصیب جوامعی می گردد که با بیداری و هوشیاری هرچه تمام تر گره های تار وپود سرنوشت را با سر انگشتان تدبیر خود رقم زده و نامی جاویدان در تاریخ عصرها برای نسل ها به یادگار می گذارند.
۲۸ خرداد از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ حماسه سیاسی امت اسلامی ایران است و هر رأی ما یک پیمان و تجدید میثاق با انقلاب رهبری و پاسداشت خون شهیدانی است که برگهای زرین افتخار را در کتاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران نگاشته اند.
مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، لبیک به ندای ارزشمند رهبر حکیم و فرزانه آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله) است و تحقق شعار تولید پیشتیبانی ها و مانع زدایی ها مورد نظر آن رهبر فرزانه در گرو این حضور خواهد بود که مهر تایید بر این نظام مقدس است لذا از مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گچساران، دیار معبر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کنم تا دوش به دوش هم در سایه سار ولایت با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری از باب وظیفه، ایفاگر نقش حماسه ساز خویش در حماسه سیاسی کشور باشند.
و من التوفیق
سرهنگ دوم پاسدار باقر پسنده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت