پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1400 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 100604

آمادگی کامل کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاباتی پرشور

دستگاه‌های خدمات رسان و عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آمادگی کامل دارد.

به گزارش  صدای جنوب، استاندار این استان گفت: تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد بسیج می شوند، همچنین تمامی دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان انتخابات در آماده باش کامل هستند.

حسین کلانتری با بیان اینکه ۷۲ ساعت کاری بسیار مهم و حساس در حوزه انتخابات را پیش رو داریم، افزود: باید همه توان استان را بسیج کنیم تا این انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات در استان حداقل ۳ هزار دستگاه خودرو برای شعب سیار و ثابت نیاز است گفت: در حالی که کل موجودی خودرویی دستگاه‌های استان ۷۰۰ خودرو است.

کلانتری بیان کرد: در این شرایط کرونایی یکی از مسائل مهم در برگزاری انتخابات تامین سلامت مردم، اعضای ستاد انتخابات و ضدعفونی کردن شعب اخذ رای است.

استاندارگفت: باید مشکلات تنش آبی، قطعی برق و وضعیت آتش سوزی‌ها مدیریت شود.
کلانتری بر ضرورت شرایط پیش بینی بالگرد، پشتیبانی و ذخیره آب تاکید کرد و افزود: هرگونه حفاری و تعمیرات تا روز شنبه در سراسر استان تعطیل است.
وی بیان کرد: قطعی برق در ۷۲ ساعت آینده نباید وجود داشته باشد.

کلانتری با بیان اینکه تمام ادارات باید میزان مصرف انرژی امسال خود را ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند و این مهم در راستای مصوبه هیئت دولت است افزود: دو پست برق در شهرستان‌های بهمئی و دهدشت در همین ایام وارد مدار شد.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: روستا‌هایی که با کمبود جدی آب رو به رو هستند آبرسانی سیار انجام شود و تحت هیچ شرایطی به دلیل کمبود منابع نباید آبرسانی کاهش پیدا کند.
وی اضافه کرد: اورژانس ۱۱۵ همه پایگاه‌ها و کشیک‌ها فعال و آماده باش باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت