پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 100700

دیدار انجمن ناشنوایان کهگیلویه با مهندس ایمان داورپناه منتخب شورای اسلامی شهردهدشت

مهندس ایمان داورپناه در این دیدار گفت: قدردان احساسات و لطف انجمن ناشنوایان شهرستان می باشم.

صدای جنوب:

در پی اعلام نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت، انجمن ناشنوایان شهر دهدشت طی اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر با مهندس ایمان داورپناه منتخب شورای اسلامی شهر دهدشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صدای جنوب، در طی این دیدار نماینده انجمن از اقدامات قبلی و همکاری مهندس ایمان داورپناه با مجموعه  شهرداری و اتاق اصناف به جهت پیگیری و رایزنی کارواش ناشنوایان تقدیر و تشکر نمود.
اسماعیل دژه در ادامه گفت: به جهت همکاری و ارتباط دوستانه ای که با جناب ایمان داورپناه داشتیم در این دوره از انتخابات انجمن ناشنوایان به طور جدی حمایت خویش را اعلام نمودند و با حضور در پای صندوقهای رای به وی رای دادیم.
قهرمان فوتسال ناشنوایان جهان گفت: مجموعه ناشنوایان شهرستان قدردان همه مردم و مسؤلینی است که در جهت رفع مشکلات ناشنوایان قدم بر می دارند و همکاری می نمایند.

آقای گل فوتسال ناشنوایان جهان،مهندس ایمان داورپناه را جوانی پر انرژی و متخصص در حوزه عمران و آبادانی دانست و ضمن تبریک موفقیت ایشان در کارزار ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: امیدوارم با حضور ایشان و دیگر عزیزان منتخب راه یافته به این دوره از انتخابات شاهد رشد، ترقی، عمران و آبادانی شهر و دیارمان باشیم.

در پایان این دیدار مهندس ایمان داورپناه از ابراز احساسات و لطف انجمن ناشنوایان شهر دهدشت تقدیر و تشکر نمود و اعلام نمود که امیدوارم با شروع ششمین دوره شورای شهر دهدشت با همفکری و تلاش دیگر عزیزان منتخب راه یافته اقدامی مناسب و در خور شان انجمن ناشنوایان شهر برداشته شود و به نیازها و خواسته های آنان توجه ویژه گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت