پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1400 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 101611

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده مطرح شد:

اجرای طرح مطالعاتی فسفات قیام و خبرهای خوش برای جوانان لنده ای/مطالبه گری مسولان در رفع مشکلات راهگشاست

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی فسفات قیام فرایند خوبی را طی می کند و خبرهای خوشی برای جوانان این دیار در راه است.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، حجت الاسلام سید محمد موحد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده گفت:حماسه حضور مردم برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی خلق شد و این پیروزی همان است که دشمنان بیش از چهار دهه شبانه روز به دنبال شکست و عدم حضور مردم در انتخابات بودند که همت و حماسه مردم با وجود همه مشکلاتی که داشتند به پای صندوق های رای امدند و با شهدا و امام شهدا و ولایت و رهبری پیوند کرده و حمایت خویش را با حماسه حضور خویش به تصویر کشاندند.

وی افزود: در جلسه ای که با وزیر نیرو خواهیم داشت بحث مشکلات اساسی برق و آب شهرستان لنده به طور ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و خبرهای خوشی برای این مردم خواهیم داشت.

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:این شهرستان سابقه ای به بیش از یک قرن دارد که مدنیت و فرهنگ این شهر بدون شک باید برابر با شان آن خدمات رسانی صورت گیرد.

وی گفت: امکان ندارد مشکلات شهرستان لنده را در حوزه راه به خصوص راه لنده_تشان و راه لنده_تراب و فسفات لنده بیش از ده ها جلسه گرفتیم و مطالعات ان به طور ویژه در دستور کار است.

موحد گفت: بحث جاده های روستایی نیز یکی از مهمترین اولویت های است که در یکسال گذشته به طور ویژه در دستور کار بوده است که حتما در بحث سازمان برنامه بودجه اعتبارات ویژه ای برای وضعیت راه های روستایی در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:در دیدار با نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه کشور بحث پیگیری اعتبارات ویژه ای برای همکاری با بنیاد علوی نیز در نظر خواهیم گرفت.

وی گفت: بحث مطالبات مردم و مسولان بدون شک در دستور کار ویژه است ولی باید فرماندار و همه مسولان در دفاع از حقوق مردم باید مطالبه گر باشید و از حقوق خویش دفاع کنید.

موحد گفت: اگر پیگیری های ویژه نمایندگان استان نبود اعتبارات ما دو برابر نمی شد ولی نیاز است که همه برای افزایش اعتبارات تلاش مضاعف شود و برای همین بیمارستان لنده اگر اعتبار عادی را می خواستیم طی کند واقعا چندین سال باید کارهای اولیه آن طی می شد ولی اعتبارات فصل بهداشت و درمان در استان قابل مقایسه با هیچ برهه تاریخی نیست.

وی تاکیدکرد: بیش از چهار ساعت در سازمان برنامه ریزی کشور با رایزنی برای تخصیص اعتبارات وقت گذاشتیم تا نتیجه کار برای ما تسهیل شده است و همان روز با مسولان بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان جلسات مکرری داشتیم .

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:همه باید با وحدت و همدلی به دنبال حقوق مردم لنده با این سابقه طولانی و ارادت مردم به نظام باید خدمات شایسته ای برای مردم این دیار برداریم و تمام تلاشم را برای جذب اعتبارات ویژه برای این شهرستان برخواهیم داشت.

موحد گفت: تلاش های شایسته اصحاب رسانه به عنوان موثر ترین قشر در دفاع از حقوق مردم و بیان خدمات نظام گام های ارزشمندی برمی دارند تشکر و قدردانی ویژه ای داریم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت