پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1395 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 10392

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در نشستی با استاندار؛

بهار فرهنگ کهگیلویه با بودن علی پوزش به پایان نمی رسد

کاظمی با قدردانی از همکاری بی‌شائبه فرماندار این شهرستان و همکاری و همگامی فرماندار با عرصه هنر و هنرمندان گفت: تا هنگامی که علی پوزش به عنوان فرماندار شهرستان کهگیلویه است هیچ مشکلی نداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بعد از ظهر روز شنبه چهارم دی ماه مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد با سید موسی خادمی استاندار این استان نشستی برای بیان دغدغه‌ها و همچنین بیان عملکردهای ارشاد اسلامی برگزار کردند.

در این نشست ایرج کاظمی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان برخی از عملکردهای این اداره اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار داده‌ایم برگزاری یادمان مرحوم حسین پناهی هنرمند بزرگ هم استانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از دغدغه‌های ما و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این یادمان است که امیدواریم همه دستگاه‌ها برای برگزاری چنین برنامه‌‌ای همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان این که ارشاد اسلامی به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌ای باشکوه که مد نظر استاندار است برگزار کند تصریح کرد: همچنین باید مصوب شود که دبیرخانه دائمی یادمان مرحوم حسین پناهی را در استان دایر کنیم.

این مسؤول با اشاره به این که تنها نباید به فکر برگزاری این یادمان در یک سال باشیم افزود: با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این یادمان در استان هر ساله یادمان را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان این که هنرمندان شهرستان کهگیلویه در سطح ملی و بین‌المللی رتبه‌ها و مقام‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌اند افزود: هنرمندانی مانند احسان گنجی در کاریکاتور و همچنین فیلم‌سازان ما در هر دو عرصه خوش درخشیده‌اند.

کاظمی با قدردانی از همکاری بی‌شائبه فرماندار این شهرستان و همکاری و همگامی فرماندار با عرصه هنر و هنرمندان گفت: تا هنگامی که علی پوزش به عنوان فرماندار شهرستان کهگیلویه است هیچ مشکلی نداریم.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در خصوص برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های هنری در این شهرستان گفت: جشنواره‌ها و برنامه‌های موسیقی را در این شهرستان به راحتی برگزار می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت