پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1400 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 104716

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تشدید طرح شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تشدید طرح شهید سلیمانی با هدف استفاده از همه ظرفیتها برای کنترل بیماری کرونا در سطح استان خبر داد.

صدای جنوب:

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تشدید طرح شهید سلیمانی با هدف استفاده از همه ظرفیتها برای کنترل بیماری کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب؛سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده با اعلام این خبر افزود؛ با توجه به شرایط کرونایی در کشور، طرح شهید سلیمانی در ماه های گذشته به صورت ملی در سه حوزه مراقبتی، نظارتی و حمایتی آغاز شد و سپاه فتح و بسیج استان نیز به فراخور نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان وارد عرصه خدمات رسانی شدند.
وی بیان کرد؛ پس از دستور هفته قبل مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات به ویژه نیروهای مسلح برای مقابله با بیماری منحوس کرونا، سپاه فتح و بسیج کهگیلویه و بویراحمد نیز با لبیک به فرمان معظم له ، تشدید طرح شهید سلیمانی را مجدد در دستور کار قرار داده و از همه ظرفیت ها در بحث بروزرسانی اماکن ،تجهیزات و آموزش نیروها جهت واکسیناسیون، توزیع بسته های معیشتی و … استفاده خواهد کرد.
سرهنگ برومند زاده ابراز داشت؛ ۲۵۰ نیرو برای واکسیناسیون آموزش های تخصصی لازم را فرا گرفته اند و در صورتی که واکسیناسیون فراگیر شود و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز نیاز داشته باشد این نیروها آماده خدمات رسانی هستند.
 معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد؛ به تناسب نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیماریابی، مراقبتی ، نظارتی و حمایتی و کمک به مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان ها این آمادگی وجود دارد .
وی با اشاره به اینکه اماکن و تجهیزات سپاه فتح از جمله سالن های ورزشی و حسینیه ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است گفت؛ هم اکنون شش مرکز در استان فعال و کار واکسیناسیون در آنها به طور روزانه انجام می شود.
این مسئول افزود؛ هم اکنون نیروهای بسیج در طرح شهید سلیمانی در حوزه های محل واکسیناسیون در سطح استان تامین نظم و امنیت را نیز بر عهده دارند.
سرهنگ برومند زاده در خصوص توزیع بسته های معیشتی بین بیماران کرونایی و افراد آسیب دیده از کرونا در سطح استان نیز ابراز داشت؛ از هفته آینده این بسته های حمایتی بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.
وی گفت؛ از تمامی ظرفیت های سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی جهت کنترل بیماری کرونا در سطح استان استفاده خواهد شد و تا هر زمانی که نیاز باشد به خدمات رسانی خواهیم پرداخت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت