پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1400 ساعت 07:06:: شناسه خبر: 105222

پیام تسلیت سردار خرمدل و حجت‌الاسلام حکمتی نیک در پی درگذشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در پیامی مشترک درگذشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام کازرون را تسلیت گفتند.

صدای جنوب:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در پیامی مشترک درگذشت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام کازرون را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شفیع صادق مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام نیروی زمینی سپاه در شهرستان کازرون بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت.
به همین مناسبت سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.
متن پیام به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
خانواده محترم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین صادق
سلام علیکم؛
ارتحال روحانی وارسته، مجاهد و پارسا حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شفیع صادق مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام کازرون موجب تاثر و تالم عمیق شد.
آن روحانی بزرگوار سراسر عمر بابرکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام )سپری نمود و بی شک خدمت خالصانه و همت والای آن عزیز برای همیشه در دفتر خاطرات ثبت و ضبط و برای او باقیات الصالحات خواهد بود.
اینجانبان فقدان آن روحانی فداکار، دلسوز ، مردمی و مخلص را به خانواده محترم، همکاران و ارادتمندان آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان ارجمند، صبر و شکیبایی توام با پاداش صابرین مسئلت داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت