پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1400 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 105253

پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت روز پزشک

سلامت جسم و روح انسانها در جوامع بشری، از دیرباز مرهون تلاش این گونه پزشکان است که جان بیماران را به مدد الطاف الهی حیاتی دوباره می بخشند و درد و رنج را از جسم و روان دردمندان می زدایند.

صدای جنوب؛

مسعود ظفری در این پیام آورده است: زادروز حکیم ابوعلی سینا، اندیشمند دلسوز تاریخ پرفروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی که مزین به روز پزشک است، فرصتی مغتنمی فراهم آورده تا دگر بار از سپید جامگانی که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند یادی شود.
وی در این پیام افزوده است: سلامت جسم و روح انسانها در جوامع بشری، از دیرباز مرهون تلاش این گونه پزشکان است که جان بیماران را به مدد الطاف الهی حیاتی دوباره می بخشند و درد و رنج را از جسم و روان دردمندان می زدایند.
شهردار دوگنبدان در پیام خود آورده است: خصوصا امروز هم در سنگر خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا برای حفظ جان مردم ایثار و جانفشانی می‌کنند و جامعه این شجاعت و ایثارگری آنان را هرگز فراموش نخواهد کرد.
این پیام می‌افزاید: یکم شهریورماه، زادروز تولد حکیم بی‌بدیل، بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه زحمتکش پزشکان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، مزید توفیقاتشان را در راستای خدمت به هموطن‌نان مسئلت می‌نمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت