پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1400 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 105260

آئین تجلیل از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت در روز پزشک برگزار شد +تصاویر

آئین تجلیل از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت در روز پزشک برگزار شد.

صدای جنوب:

به مناسبت روز پزشک و قدردانی از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت با اهداء گل تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و داروساز متولیان سلامت شهرستان کهگیلویه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان و کلینیک،با اهداء گل این روز بزرگ را به پزشکان تبریک و تهنیت گفتند.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این مراسم تجلیل گفت: پزشکان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه در بخش بهداشت و درمان، زمینه ساز ارتقای بهداشت و سلامت هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان می باشد و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه ای آنرا متمایز میکند.
وی در پایان اذعان کرد: با تمام سختی های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان حاضر در بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت و سایر مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان کهگیلویه در راه مبارزه و درمان بیماران در این مدت مواجهه با بیماری کرونا سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان برای سلامت مردم از جان و دل مایه گذاشتند که صمیمانه از همه این عزیزان سپاسگزاری میکنم و امیدوارم در ادامه راه با همکاری یکدیگر و مردم عزیز و سایر مسئولین، بتوانیم از شر این ویروس رهایی یابیم.
دکتر منصور نیکخو؛ سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) در این مراسم تجلیل از پزشکان گفت: صمیمانه روز پزشک و داروساز را به همه همکاران عزیزم در بیمارستان و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت تبریک و تهنیت عرض میکنم و قدردان زحمات و خدمات ارزنده این عزیزان در امر درمان همه مردم دیارمان هستم و این تلاش و ممارست جانانه بر هیچکس در این ایام کرونا پوشیده نیست.
وی در ادامه تصریح کرد: قطعا این ایثار و وفاداری شما جهادگران حوزه سلامت به ویژه پزشکان عزیز در دوران مبارزه با ویروس کرونا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این مدت، زندگی خود را وقف سلامت جامعه و درمان بیماران کردند و وظیفه دانستیم هر چند کوچک برای قدردانی با اهداء شاخه گل و حضوری قدردانی از این عزیزان نماییم.



دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت