پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1400 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 106816

پیام مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰

فرا رسیدن فرخنده مهر ماه سال یکهزار و چهارصد هجری شمسی برهمگان مبارک باد

به گزارش صدای جنوب به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان،متن پیام هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰ به شرح زیر است

ویزکیهم ویعلمهم الکتاب و الحکمه

فرا رسیدن فرخنده مهر ماه سال یکهزار و چهارصد هجری شمسی برهمگان مبارک باد

فرهنگیان مهر پرور، دانش آموزان دانش ور، اولیای خدا باور

با تقدیم سلامی از جنس مهر و ادبی به لطافت باران

در سایه الطاف خداوندی، انسان یک سال دیگر بزرگ شد و به جشن اندیشه و دانایی و توانایی مهر گام نهاد تا  به نیابت ازخداوند، کیهان را تسخیرکند، طبیعت را به خدمت خود درآورد و معنویت و اخلاق را از جام خداوندی بنوشد؛ همان آفریدگاری که تعلیم و تربیت را در فراز چرخه تکامل قرار داد و خود را نخستین سرمشق بشر معرفی کرد.

طلوع شکوهمند و امید آفرین بامداد یاددهی و یادگیری و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در تقارن اثربخش و معنا دار با اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران سلحشور و با و فایش ، آغاز هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و تجدید خاطره با کربلاهای ایران و شهدا، جانبازان، اسرا و رزمندگان غرور آفرین و پرشمارش و جهاد فراگیر بهداشت و پیکار عالمانه با ویروس کرونا را به یکان یکان دانش آموزان عزیز و دلبندم ، اولیاء متعهد و گرامی و به ویژه فرهنگیان فرهیخته و صبور و فرهنگ پرور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

چنانکه استحضار دارید در نتیجه بحران فراگیر و عالمگیر (پاندمی) کرونا برنامه  نظام های آموزشی جهان و به تبع آن نظام آموزشی ایران طی دو سال تحصیلی گذشته دچار اختلالات جدی و اساسی شد. فرهنگیان شریف و ایثارگر، دانش آموزان عزیز و آینده ساز و اولیای مهربان وگرامی رنج های بسیار بردند و کامشان به تلخی گرائید. جهان  طی دو سال گذشته برای عادی سازی روال نظام های آموزشی تلاش های بسیار کرد و برنامه های بسیاری را آزمود، کشور عزیزمان و استان هم در همین راستا سعی و همت بسیار نمود که ارمغان آن در فعالیت های آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جلوه گر خواهد شد. آموزش و پرورش استان و شهرستانها و مناطق تابعه در سال تحصیلی فرا روی با تأکید بر آموزشهای نظام مند حضوری، متناسب با شرایط، امکانات و اقتضائات از سایر ظرفیت ها نیز استفاده خواهد نمود، برهمین اساس انتظار دارد مثلث دانش آموز، مدرسه و خانواده در همراهی مستمر با آموزش و پرورش و همکاری مؤثر در اجرای طرح ها و برنامه های مصوب از هیچ تلاشی فرو گذار ننمایند.

اینجانب به حکم ادب و وظیفه از تلاش های ارزنده و ثمربخش یکایک فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی که در سال تحصیلی گذشته با سعی و تلاش فراوان تهدیدها را به فرصت تبدیل و در پیشبرد اهداف نظام آموزشی نقش فعال و سازنده ایفا نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

عزیزان من !

اینک همه چیز برای پرواز اندیشه ها و رقص قلم با سرپنجه هنر و دانایی فرزندان عزیزم(دانش آموزان بهتر ازجان) بر نگارین صفحه ایام آماده است و شمع فروزان و بی زوال ۱۵۰۰۰ همکارفرهیخته و رشید من در سراسر استان روشنگر این صحنه خدا بنیاد است. از اولیاء گرامی تمنا داریم در طول سال تحصیلی با معلمان، مدیران، معاونین و سایرکارکنان مدرسه و دانش آموزان عزیز کمال همکاری و همراهی را مبذول و نسبت به آنان لطف و محبت پیوسته داشته باشید. رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در صدر توجهات خود قرار داده و توصیه های لازم را به صورت روزمره به فرزندان خود ارائه فرمائید

ای خداوند بزرگ و مهربان ؛

همکاران صبور و سخت کوش من را در انجام این رسالت خطیر یاری نما، دانایی و معرفت و اخلاق نیک رابه  دانش آموزان عزیزمان ارزانی دار، اولیای گرامی را در همراهی و پیوستگی بادانش آموزان توفیق ده و مرا درخدمتگزاری صادقانه آنان سرافراز فرما .  «آمین یا رب العالمین»  

هادی زارع پور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت