پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1400 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 106965

ضرورت تسریع در اجرای طرح های گچساران

روند کند اجرای برخی از طرح های عمرانی و خدماتی در شهرستان گچساران مردم را کلافه کرده است.

به گزارش  صدای جنوب  نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی از طرح بهسازی محور گچساران ـ گناوه، دوگنبدان ـ باباکلان، طرح آبیاری کشاورزی باباکلان و دشت مورد بازدید کردند.
مدیر کل راه و شهر سازی استان در این بازدید گفت: عملیات تعریض و بهسازی ۱۶ کیلومتر از محور گچساران به گناوه در حال اجراست.
پژمان نیک اقبالی با بیان اینکه امسال ۵۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت به این طرح اختصاص یافته است، افزود: ۱۰ کیلومتر از جاده دوگنبدان به باباکلان هم در دست اجراست که بخشی از این مسیر زیرسازی شده و بزودی آسفالت می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان گچساران گفت: با وجود اینکه ایستگاه پمپاژ طرح کشاورزی باباکلان احداث شد، اما به دلیل اجرا نشدن شبکه آبیاری این طرح قابل استفاده نیست.
الیاس تاج الدینی با بیان اینکه در صورت اجرای شبکه آبیاری، آب ۵۸۰ هکتار از زمین‌های باباکلان تامین می شود افزود: مقرر شد اعتبار مورد نیاز ایستگاه پمپاژ طرح کشاورزی باباکلان از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: طرح تامین آب هزار و ۲۰۰ هکتاری دشت مورد در شهرستان گچساران بزودی شتاب می‌گیرد.
هوشنگ حاجی زاده افزود: این طرح مشکلاتی داشت که در بازدیدی که از این طرح انجام گرفت مشکلات آن برطرف شد و قرار است تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
اتابک فرماندار گچساران هم گفت: بازدید حضوری مسئولان و بررسی از نزدیک و بصورت میدانی، نقش مهمی در رفع مشکلات و تسریع در روند اجرای طرح ها دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با بیان اینکه کندی برخی طرح‌ها مردم را کلافه کرده است گفت: در این بازدید مشکلات و موانع سد راه طرح‌ها شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی می‌شود.
حسینی پور افزود: برای همه طرح‌های ریز و درشت شهرستان گچساران برنامه ریزی‌های لازم در کمیته کارآفرینی و رونق تولید شهرستان پیش بینی شده که بزودی این برنامه مصوب و برای اجرا به دستگا‌های اجرایی ذیربط اعلام می‌شود.
وی ار برگزاری جلسات جمع بندی برای حل مشکلات این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در چنین جلساتی برای رفع مشکلات پیش روی طرح‌ها تصمیمات لازم و کارشناسی شده اتخاذ می‌شود تا بیش از این مردم متضرر نشوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت