پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1400 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 107722

شهردار منتخب شورای اسلامی لنده تایید نشد

یک منبع آگاه از عدم احراز شرایط شهردار معرفی شده از سوی شورای اسلامی دوره ششم لنده خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده به نقل از پایگاه خبری صبح زاگرس،بنا به بررسی های صورت گرفته و تائیدیک منبع آگاه ” علی افتخاری” که به عنوان شهردار منتخب شورای ششم شهرلنده برای تصدی شهردار این شهر معرفی شده بود به دلیل فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهردار بنا به موارد قانونی در دو موضوع نداشتن سابقه اجرایی و مدیریتی و مدرک تحصیلی مرتبط تائید نشده است.

اعضای شورای شهرلنده در دوره ششم “علی افتخاری” را که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق می‌باشد را به عنوان شهردار معرفی کردند که بنابر قانون تعیین شده از سوی وزارت کشور، شورای شهر لنده باید گزینه بعدی خود را جهت تصدی کرسی شهرداری به استانداری و دفتر امور شهری و شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کند.

گفتنی است تا کنون برخی از شهرهای دیگر استان نظیر چنین انتخاب های را داشتند که  شرایط لازم را احراز نکرده و از سوی مسئولین مربوطه در استانداری تایید نشده اند.

حال شورای شهر ششم لنده می بایست به دنبال گزینه جایگرین برای تصدی شهرداری لنده برای معرفی به استانداری جهت تائید صلاحیت فرد جدید باشند.

گفتنی است شورای شهر لنده لنده تا زمان انتخاب شهردار لنده،اردشیر جعفری از کارمندان شهرداری  را به عنوان سرپرست شهرداری لنده معرفی کرده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت