پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1400 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 109116

پایان نشست شورای شهر دهدشت/مدیر سابق یکی از ادارات کهگیلویه شهردار دهدشت می شود

نشست پرتنش شورای شهردهدشت بدون نتیجه خاصی به پایان رسید.

صدای جنوب:

کبنانوشت:

به نقل از منابع آگاه از جلسه شورای شهر دهدشت امشب ۱۴۰۰/۸/۱۱با ترک جلسه توسط “خسرو دیدار”و “ایمان داورپناه” دو عضو شورای شهر و رها شدن جلسه از سوی “محمد ارانپور” رئیس جلسه ، انتخاب شهردار دهدشت همچنان در موقعیت بلاتکلیفی باقی ماند.

 

بعد از پایان غائله برگشت و یا عدم برگشت سید جلال داورپناه منتخب اول مردم دهدشت در شورای شهر این بار اما مردم دهدشت انتظار انتخاب شهردار دهدشت از شورای شهر را داشتند تا مثل سایر شهرهای استان و در اوایل تشکیل دولت جدید بشود از ظرفیت های موجود و تازه دولت برای حل مشکلات شهر دهدشت استفاده شود اما تا ظهر امروز شورای شهر دهدشت نشد یا نتوانست برای انتخاب شهردار به تفاهم برسند و این اتفاق ناخوشایند عصر امروز با یک رویداد عجیب و خارج از عرف به نقطه اوج خود رسید.

 

گفته میشود اعضای شورای شهر دهدشت عصر امروز نهایتا برای انتخاب شهردار جدید دور هم جمع شده تا از بین دو گزینه نهایی مطرح شده با رای گیری یک نفر را به صندلی شهرداری رسانده و شهرداری را با انبوهی از مشکلات فعلی نجات داده یا راهی برای سامان دادن برگزینند.

 

انگونه که منابع آگاه خبر دادند؛ در حالی که جلسه امروز به ریاست محمد ارانپور رییس جلسه آغاز شده و هر هفت عضو در جلسه حاضر بوده به نااگاه خسرو دیدار عضو با تجربه و ایمان داورپناه عضو جدید شورای شهر به دلیل اعتراض جلسه را ترک کرده و محمد ارانپور رئیس جلسه روند ایجاد شده را بدون مدیریت نیمه کاره رها کرده و این بار هم شهروندان و کارکنان شهرداری که چشم به جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار دوخته همچنان بلاتکلیف رها کرده اند.

 

پیگیری های ما حاکی است احسان تابش نژاد شهردار سابق و سرپرست فعلی شهرداری دهدشت که علی رغم اصرار اعضای شهر برای ابقای خود در صندلی مدیریت مخالف ادامه تصدی مدیریت خود در شهرداری بوده و بعد از مطرح شدن گزینه های متفاوت مجدد به هر شیوه ای مجدد به کارزار انتخاب مجدد برگشته و یکی از مدیران با تجربه و سابق در کهگیلویه دو گزینه نهایی اعضای شورای شهر بوده که با ترک کردن دو عضو شورا و عدم‌مدیریت رئیس شورا جلسه نیمه تمام و همچنان انتخاب شهردار در موقعیت بلاتکلیفی باقی بماند.

 

مردم ،کارکنان و کارگران دهدشت از فرماندار و امام جمعه شهرستان انتظار به حقی دارند که با ورود به قضیه انتخاب شهردار با تاکید بر حق اصالت رای اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان شهر قضیه را سامان داده و بیش از این اجازه ندهند شهر دهدشت با چنین مشکلاتی روبه رو باشد.

بر اساس گزارش رسیده به صدای جنوب،مدیر سابق یکی از ادارات کهگیلویه که اتفاقا در زمینه امور مالی وحسابداری نیز دارای تجربه است گزینه نهایی ۴عضو شورای شهردهدشت است.

همچنین یکی از اعضای  شورای شهردهدشت باتایید مطالب بالا به صدای جنوب گفت :شهردار شهر دهدشت هفته آینده معرفی می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت