پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1400 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 109166

سخنی با شورای اسلامی شهر دهدشت:

مربی موفق را تغییر نمی دهند

آنطور که از شواهد پیداست شهردار دهدشت بزودی انتخاب می شود…..

صدای جنوب:

در مسابقات ورزشی و از جمله فوتبال رسم است که وقتی تیمی نتیجه می گیرد و به اصطلاح خوب بازی می کند مربی موفق تیم را تغییر نمی دهند و اتفاقا قرارداد وی را بلند مدت تمدید می کنند .
با این مقدمه ورزشی به حواشی این روزهای انتخاب شهردار دهدشت از سوی شورای این شهر می پردازیم.
با انتخاب احسان تابش نژاد در مهرماه سال ۹۹ بعنوان شهردار دهدشت روال کارها در خدمات رسانی به شهروندان و همچنین پیگیری مشکلات باقی مانده از سال های متمادی در این دستگاه خدمات رسان شکل مطلوبی به خود گرفت و شهروندان تغییر را احساس نمودند اگر چه یکسال مسیولیت تابش نژاد قطعا زمان کافی برای فائق امدن برهمه کاستی ها نبوده و نیست و کسی هم ادعا نخواهد کرد که گویی دهدشت گل و بلبل شده است.

شهروندان دیار بلادشاپور به همراه اکثریت نخبگان و بزرگان که مسائل را باعینک بدبینی و حواشی رایج نگاه نمی کنند از عملکرد تابش نژاد رضایت داشته و معتقدند که عملکرد وی در ابعاد مختلف ، فرهنگی ، اجتماعی ، اجرایی ، مالی ، عمرانی ، فضای سبز و شهروندی قابل دفاع بوده و باید دوره خدمت ایشان ادامه یابد.

علاوه بر اعلام رضایت عمومی ، بدنه شهرداری نیز بر کارامدی تابش نژاد در شهرداری متفق القولند و انتظاردارند مدیریت تابش نژاد را تثبیت تا بار دیگر حوادث و رویدادهای تلخ گذشته دامن گیر این مجموعه نگردد.
نشاط مجموعه شهرداری و همدلی کارکنان و پیگیری مشکلات حوزه شهری اولویت کاری احسان تابش نژاد بوده و بارها مسئولان از جمله فرماندار و امام جمعه بران تاکید داشته اند.

قطعا اگر مخالفت برخی با عملکرد تابش نژاد از روی نقد منصفانه باشد که مورد پذیرش است و پرداختن به این نقدها می تواند گره گشای مشکلات باشد و به توسعه شهر ، تداوم آبادانی ، تحقق خواسته به حق مردم منجر  شود ولی اگر قضاوت ها در زمینه عملکرد و توانمندی تابش نژاد، قومی،جغرافیایی و جناحی انجام شود که قطعا غیر قابل قبول بوده و حال و روز این سالها عقب ماندگی به همین موارد حاشیه ای برمیگردد .
شورای اسلامی شهر دهدشت که ترکیبی از جوانان و افراد باسابقه است و برخی از انها در حوزه های اجتماعی،فرهنگی و عمرانی جزو بهترین های کهگیلویه هستند با احترام به سایر گزینه ها قطعا می دانند که اگر ملاک برای انتخاب شهردار دهدشت تخصص، تعهد و رزومه کاری باشد شهردار کنونی در صورت موافقت وی برای ادامه مسئولیت، بهترین گزینه خواهد بود.
۷ عضو شورای اسلامی شهر دهدشت مسئولیت خطیری دارند زیرا مردم به این شورا امیدوارند و انتظار است که اسیر حواشی نشوند زیرا شهر موفق در توسعه به شورا وشهردار قدرتمند نیاز دارد و بپذیریم که دهدشت دیگر برای گذر از محرومیت جایی برای ازمون وخطا و سایر مسائل پیش پا افتاده نیست و شهروندان هرنوع پبشرفت و تغییر و یا عقب ماندگی و نابسامانی را را به پای شورای ششم می نویسند.

در پایان یاداور می شویم این پایگاه خبری بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان به انتخاب شورای اسلامی دهدشت احترام گذارده و مثل همیشه در راستای برطرف نمودن مشکلات حوزه شهری با کمک شورا و شهردار منتخب گام برخواهیم داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت