پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1400 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 109229

رفع مشکل ترافیک پیست اسکی کاکان درخواست نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع مشکل ترافیک جاده دسترسی به پیست اسکی کاکان در روز‌های تعطیل شد.

به گزارش  صدای جنوب ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان به همراه جمعی از مدیران این اداره و رئیس فدراسیون اسکی کشور با نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمددیدار کردند.
سرپرست ورزش و جوانان استان، اسکی را ورزش مفرح و نشاط آور عنوان کرد و گفت: پیست اسکی کاکان تنها پیست اسکی کشور است که از نعمت گاز شهری بهره‌مند است.
جهانبخش از راه اندازی مدرسه اسکی رایگان در پیست اسکی و آمادگی این پیست برای میزبانی از ورزشکاران و رقابت‌های قهرمانی کشور و توسعه فضای این پیست در آینده نزدیک با حمایت فدراسیون و مسئولین استانی خبر داد.
وی بر رفع مشکلات این پیست تاکید و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای توسعه زیر ساخت ها، میزبانی مسابقات کشوری، برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی برفی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان در جهت جذب گردشگر و توریسم ورزشی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی خبر و خواستار حمایت مادی و معنوی فدراسیون از این رشته در استان شد.
رئیس هیات اسکی کهگیلویه وبویراحمد، اسکی را تنها رشته زمستانی عنوان و از ترافیک روز‌های پایانی هفته در صورت بارش برف و رحمت الهی بعنوان معظل بزرگ در تردد ورزشکاران یاد کرد و از مسئولین راهداری و پلیس راه استان خواست در رفع این مشکل همکاری کنند.
زرافشان، راه انداری مدرسه اسکی و استعداد یابی ورزشکاران زیر ۱۲ سال را یکی از برنامه‌های مهم این هیات ذکر کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از این رشته مفرح و شاد شد.
عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی کشور، از نگاه، همراهی و حمایت نماینده، ولی فقیه از ورزش استان تقدیر و رشته اسکی را ورزش خانوادگی عنوان و افزود:کلیه زیر ساخت‌های فرهنگی برای حضور خانواده‌ها در این رشته مهیا شده است.
نظریان، رئیس فدراسیون اسکی، موقعیت جغرافیایی استان و دارا بودن کوهستانی بی نظیر و پوشیده از جنگل را یکی از نعمت‌های خداوند به مردم این منطقه دانست و ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران و قهرمان اسکی استان در کشور سخن گفت.
نماینده ولی فقیه در استان، ورزش را امری مهم وضروری برشمرد و گفت: امروزه ورزش بعنوان وسیله‌ای برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و تامین کننده سلامت جامعه است.
حجت الاسلام حسینی رشته‌های فوتبال، دوو میدانی، والیبال، کشتی، همگانی، اسکی، رزمی را از رشته‌های فعال و دارای عنوان و جایگاه در کشور برشمرد و خواستار حل مشکل ترافیک جاده دسترسی به پیست اسکی در روز‌های تعطیل شد.

در این نشست لوح یاد بودی از طرف هیات اسکی استان به حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت