پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1400 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 109588

فرصت دو هفته ای امام جمعه سوق به مسئولان برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام

امام جمعه سوق گفت: درباره سامان دهی شهدای گمنام وعده های زیادی داده شده که اگر ظرف دو هفته اقدامی صورت نگیرد ، قطعا در خطبه های نماز جمعه علیه مسئولان صحبت خواهم کرد.

صدای جنوب:

امام جمعه سوق در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ارتحال کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه گفت:یکی از عمده ترین تدابیر و تاکتیک های مبارزاتی انسان ۲۵۰ ساله برای تحقق حکومت الله و تمدن اسلامی راهبرده هجرت بود و علاوه بر هجرت نبوی به مدینه ،شاهده حضرت علوی به کوفه ، حضرت حسینی به کربلا ، حضرت رضوی به خراسان و همچنین هجرت های امامزادگان نظیر حضرت معصومه به قم و حضرت عبدالعظیم حسنی رو به رو هستیم.
حجت الاسلام کیانی اصل افزود:تمام این هجرت ها یک علت غایی دارد و آن تحقق نظام تمدن اسلامی بوده است.

وی در مورد مذاکرات هسته ای هم گفت:اولا دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت خود را از مذاکره جدا کند و انجام اصلاحاتی در روند اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند‌.
خطیب جمعه سوق بابیان اینکه اصلاحات اقتصادی امری اجتناب ناپذیر و ضامن اعتلای اقتصاد کشور است ادامه داد: البته گرانی های افسار گسیخته و بی منطق زندگی مردم را دچار چالش جدی کرده است ، و ثانیاً آن عاملی که بتواند قاعده بازی در مذاکرات را تغییر بدهد تلاش ایران برای نقطه بازدارندگی هسته‌ای است.
کیانی اصل ،سوء قصد به نخست وزیر عراق را بسیار مشکوک دانست و گفت:در راستای انحراف خواسته های مردم از وقایع روز جمعه خونین و نادیده گرفتن مطالبات معترضان به نتیجه انتخابات چنین اتفاقی روی داده است.

وی گفت:دولت و مردم عراق بدانند که هرگونه ناامنی و بی ثباتی در عراق با منافع جریان‌های سیاسی دلسوز و گروه‌های مقاومت که برای امنیت این کشور شهید و جانباز دادند در تضاد است.
حجت الاسلام کیانی اصل گفت:در بحث ورزش و جوانان مسئولین محترم توجه داشته باشید ، شهر سوق شهری با جمعیتی بیش از ۷ هزار نفر فقط یک سالن ورزشی دارد ؛ در روستاهای بسیار کم جمعیت چمن مصنوعی ایجاد شده که اقدام بسیار خوبی است ولی چرا چمن مصنوعی شهر سوق بیش از یکسال است که تمامی اقداماتش انجام شده و فقط نیازمند چمن است ولی کاری برایش نمی شود .
وی تصریح کرد:از مسئولین ورزش و جوانان  استان، استاندار محترم ، نماینده محترم مردم در مجلس می‌خواهیم که به این شهر توجه کنند.
وی از کشاورزان سوق نیز درخواست کرد باتوجه به اغاز فصل کشت و همچنین محدودیت ها و کمبود بذر در صورت نیاز به خانه ترویج سوق مراجعه کنند.

امام جمعه سوق گفت: درباره سامان دهی یادمان شهدای گمنام وعده های زیادی داده شده که اگر ظرف دو هفته اقدامی صورت نگیرد ، قطعا در خطبه های نماز جمعه علیه مسئولان صحبت خواهم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت