پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آبان 1400 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 109612

بازداشت هر دو عامل تیراندازی شب گذشته در خیابان شصت متری یاسوج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تیراندازی عصر جمعه گذشته در خیابان شصت متری یاسوج، با تلاش و سرعت عمل تحسین برانگیز مامورین خدوم پلیس اطلاعات استان، در همان شب کمتر از پنج ساعت خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مصاحبه به مخلان در نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تأکید کرد: ایجاد درگیری و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه با بررسی اولیه در این اقدام اختلاف سابق یکی از بستگان دو متهم مسلح موتورسوار احراز شده و لذا انگیزه انتقام جویی شخصی مطرح بوده، ایشان در ادامه اظهار داشت:دادستانی با چنین اقداماتی شدیدترین برخورد قانونی را خواهد داشت، لذا در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور کار ویژه حوزه دادستانی قرار گرفت و دستورات قضایی جهت سرعت در شناسایی و بازداشت متهمین با ورود به منزل و مخفیگاه صادر شد و با تلاش و جدیت مامورین انتظامی پلیس اطلاعات استان کمتر از شش ساعت دستگیر و بازپرس با تفهیم اتهام هر دو متهم را با شدیدترین قرار تامین کیفری به زندان اعزام نمود.

وی افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون سه مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

در اجرای این طرح ها مقادیر زیادی سلاح گرم و سرد و مهمات سلاح گرم و مشروبات الکلی کشف گردیده و گروهی از اراذل و اوباش دستگیر شده اند

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استا ن در پایان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم فهیم و متدین استان با این مجموعه قضایی و پلیس، جهت برخورد با عاملین نزاع و حاملین سلاح گرم و سرد در جامعه، اذعان داشت : با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی با جدیت و قاطعیت، با اینگونه هنجارشکنان به شدت و با جدیت برخورد می نماید. چنین متهمانی تا پایان مهلت قانونی در بازداشت خواهند ماند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت