پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آبان 1400 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 109900

راه اندازی دفاتر استانی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان‌ها

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور از راه‌اندازی دفاتر استانی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان‌ها خبر داد.

به گزارش  صدای جنوب  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشوردر دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مهمترین مشکلات جامعه ایثارگران را اشتغال دانشت و گفت: اشتغال امروزه در جامعه مشکل بزرگی بوده که فقط مربوط به جامعه ایثارگری نیست بلکه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز از بیکاری رنج می‌برند.
حجت الاسلام یوسفعلی شکری با اشاره به اینکه بیکاری یک بحران اجتماعی است که دامنگیر جامعه شده است، افزود: همین امر موجب شده، برخی از افراد تحصیل کرده حتی مهاجرت کنند که باید فکر اساسی برای رفع مشکل اشتغال شود.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید کشور به ضعف آموزش عملی در برخی مراکز دانشگاهی اشاره کرد و گفت: دانشکده‌های مختلف ما از جمله کشاورزی و زیر شاخه‌ها عمدتاً به صورت تئوری کار می‌کنند و برای این گرفتاری باید تدبیری اندیشیده شود.
حجت الاسلام شکری با بیان اینکه جناح بندی‌ها در خانواده‌های ایثارگردان و شهدا باید کنار گذاشته شود، ادامه داد: جامعه ایثارگری و خانواده شهدا متعلق به نظام و انقلاب و جریان کلی نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی به وعده‌های مسئولان از طرف مسئولان به جامعه ایثارگری اشاره کرد و افزود: اگر وعده‌ای داده شده باید با بودجه کشور سازگاری داشته باشد و تامین گردد تا نارضایتی ایجاد نشود چرا که از یک نفر هم می‌شود یک بلندگو ساخت و در رسانه‌های معاند علیه نظام تبلیغ کرد.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید کشور به رویکرد‌های مقام معظم رهبری پیرامون خانواده شهدا اشاره کرد و ادامه داد: ارتباط و آموزش چهره به چهره در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و سیاسی از جمله این رویکرد‌هایی است که باید در جامعه ایثارگری ارتقا پیدا کند.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۵۰ هزار نفر جمعیت داشت، که به نسبت جمعیت بیشترین اعزام به جبهه از این استان بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در دوران قبل از انقلاب درگیر با حکومت پهلوی داشت، افزود: این استان چندین بار مورد حمله هوایی و لشکرکشی دولت پهلوی قرار گرفت و جنگ‌های بسیار سختی اتفاق افتاد که امام (ره) با نامه خود از مقاومت مردم استان تمجید و حمایت کرد.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی امام قیام را شروع کرد مردم استان برای دفاع از نهضت وارد شدند، اضافه کرد: مردم استان ما در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها از جمله در صحنه سیاسی و انتخابات جز استان‌های اول و پیشرو در مشارکت هستند.
وی گفت: مردم این استان اسلام دوست و تمام شیعه بوده که ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سادات دارد یعنی آمار یک سوم جمعیت استان  کهگیلویه و بویراحمد سادات هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با بیان اینکه خدمات نظام بالاست هر چند مشکلات زیادی در کشور از سوی دشمنان با تحریم‌ها و فشار‌ها تحمیل شده است گفت: با وجود اینکه همه فشار‌ها پیشرفت‌های سیاسی چشمگیری داشته ایم و روز به روز با نفوذتر می‌شویم.
وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری خواست هایی دارند که بخشی از این خواست ها مادی و بخشی هم اشتغال است، گفت: نباید از این مشکلات مغفول شویم جمعیت ایثارگران چندان زیاد نیست که به آن‌ها بی توجهی شود ممکن است عده‌ای اندک در گوشه‌ای حرف‌هایی بزنند، اما قاطبه مردم موافق حمایت از جامعه ایثارگری هستند.
نماینده، ولی فقیه با بیان اینکه همه چیز را نباید در مسائل مادی محدود کنیم افزود: در حوزه فرهنگی هم باید جامعه ایثارگری را مورد حمایت قرار داد بستر‌های بسته‌های فرهنگی در اختیار آن‌ها قرار دهیم و در حوزه فرهنگی و سیاسی با آن‌ها کار شود تا دشمن نتواند از یک فرزند و همسر و خانواده شهید جریان سازی کن

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت