پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آذر 1400 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 110518

برخورد شدید با مخلان نظم و امنیت / مردم شهرستان چرام، مردمی نخبه، انقلابی و شهید پرور هستند که شایسته بهترین خدمات هستند.

با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام دوره آموزش قضائی ویژه ضابطین دادگستری شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، با حضور حجت الاسلام والمسلمین آذریتون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام دوره آموزشی قضائی ویژه ضابطین دادگستری شهرستان چرام برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام گفت: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی ها در زمینه حل مسائل و مشکلات کاری و ارائه راهکاری هایی به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به همشهریان و در جهت تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف بیش از پیش هماهنگی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: سعی می شود با برنامه ریزی های منسجم، اقدامات مناسبی در حوزه ایجاد امنیت پایدار، کاهش جرائم و برخورد با هرگونه عوامل مخل امنیتی و بزهکاری در شهرستان بیش از پیش برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت و لزوم پیشگیری از وقوع جرم، ارائه آموزشهای تخصصی و آموزشی و استفاده از ظرفیت شورا در ایجاد صلح و سازش تأکید نمود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام در ادامه با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی در شهرستان بین مرجع قضایی و انتظامی وجود دارد و در سایه این هماهنگی ها موفقیتهای چشمگیری در شهرستان حاصل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام بیان کرد: نیروی انتظامی وظیفه نظم و امنیت مردم را بر عهده دارد و با توجه به اهمیت این موضوع ماموران نیروی انتظامی بعنوان ضابطین دادگستری وظیفه خطیری بر عهده دارند.

وی به وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: ضابطین باید وظیفه محوله را با سرعت توام با دقت و قاطعیت انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین آذریتون افزود:در برخی از موارد ممکن است فردی قاطعیت ضابطین دادگستری را با بداخلاقی اشتباه بگیرد که موضوع قاطعیت در کار نباید با بداخلاقی اشتباه گرفته شود.

دادستان چرام با اشاره به قاطعیت مامورین شهرستان چرام ،افزود:
از سامانه ارتباط مردمی دادستانی چرام گزارشاتی از قاطعیت نیروی انتظامی چرام در تمامی بخش ها، پلیس های تخصصی از جمله پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت خصوصا کلانتری مرکزی چرام و یگان امداد در برخورد با مجرمین و متخلفین به دست می رسد که این موضوع خوشحال کننده هست و نشان می دهد امنیت مردم چرام برای نیروی انتظامی بسیار مهم است و هر چند عملکرد نیروی انتظامی چرام بصورت کلی رضایت بخش است ولی در مواجهه با جرایم مشهود خصوصا جرایم خشن نیازمند دقت نظر و حساسیت ویژه و اقدام به موقع از سوی مامورین حاضر در صحنه است. لذا مامورین اعزامی در گشت باید از مجرب ترین نیروهای خدمتی در یگان ها باشند.
وی با اشاره به اهمیت بالای امنیت مردم، گفت: اقدامات چشمگیر و شایسته تقدیری در حوزه قضایی و امنیتی شهرستان انجام شده است که این روند ادامه دارد و با همه کسانی که در نظم و امنیت مردم اختلالی ایجاد کنند همانگونه در در روز معارفه بیان شد با کمترین دلیل شدید ترین برخورد قانونی و قضایی خواهد شد و صدور قرار بازداشت موقت برای مخلین امنیت عمومی در شهرک چرام در نیمه شب دیشب در همین راستا بوده است.
وی با اشاره به اینکه هیچ فرد و مسئولی نباید در اجرای وظایف خود در جهت تامین امنیت مردم و برخورد با مجرمان ذره ای کوتاهی کند، افزود: در برخورد با ناامنی ها و ناهنجاری ها بصورت میدانی و با تمام توان حاضر هستیم و تحت هیچ شرایطی کوتاهی از کسی پذیرفته نیست.

حجت الاسلام و المسلمین آذریتون با اشاره به اینکه مردم شهرستان چرام مردمی انقلابی و شهید پرور هستند، افزود: مردم شهرستان چرام مردمی نخبه و انقلابی هستند که شهدای زیادی را در راه نظام و انقلاب تقدیم کرده اند و شایسته بهترین خدمات هستند. لذا حفظ حقوق و احترام به آزادی های مشروع شهروندان همانند ایام سپری شده می بایست سر لوحه اقدامات نهادهای نظامی و قضایی شهرستان باشد.
وی افزود: نخبگان و استعدادهای زیادی در بین فرزندان شهرستان چرام اعم از آقایان و بانوان وجود دارد که نمونه هایی از آنها در سطح ملی هم درخشیده اند و باید از این ظرفیت ها در تمامی شئون خصوصا تامین امنیت استفاده شود.
در این نشست فرمانده انتظامی شهرستان چرام نیز از اقدامات و حمایتهای قانونی دستگاه قضایی و دادستان چرام از نیروی انتظامی در برخورد با مجرمین و متخلفین قدردانی کرد و گفت: امیدوارم تداوم و استمرار خوب این هماهنگی ها موجب تثبیت آرامش و امنیت در شهرستان شود. شایان ذکر است در این نشست مشکلات و چالش های موجود از سوی دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان بیان و تعلیمات لازم نیز ارائه گردید.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت