پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1400 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 110705

ضرورت مشارکت مردم در تزریق دُز سوم واکسن کرونا

مردم برای ایجاد ایمنی بیشتر حتماً دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش صدای جنوب  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد  کرونا گفت: وضعیت استان سرجمع سیر نزولی دارد، اما فوتی‌هایجلسه ستاد کرونا استان هفته گذشته بسیار نگران‌کننده است و به ما نشان می‌دهد که خطر در کمین است.
علی احمدزاده با بیان اینکه شهرستان باشت از وضعیت آبی به زرد تبدیل شده است افزود: با توجه به وضعیت زرد در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه توقع داریم مردم همکاری لازم را داشته باشند تا به وضعیت آبی برسیم.
وی برگزاری تجمعات مردمی در مراسمات تشییع و ختم را بسیار نگران کننده توصیف کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید واکسیناسیون خانم‌های باردار را مورد توجه قرار دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان هم در این جلسه  گفت”۱۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها بستری هستند که ۷۹ نفر از آنها مبتلای قطعی کرونا هستند.
پرویزیزدان‌پناه با بیان اینکه ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: هفته قبل ۱۲ نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثرابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که در چند هفته گذشته این آمار مرگ میر بی‌سابقه بوده است.
دکتر یزدان پناه  اضافه کرد: در کهگیلویه و بویراحمد میانگین سنی فوت شده‌ها بالای هفتاد و دو سال و میانگین سنی درگیری بیماری کرونا ۴۲سال است .
وی اضافه کرد: افرادی که دُز دوم واکسن‌ را تزریق کرداند برای ایجاد ایمنی در برابر بیماری کرونا ۳ ماه بعد حتما دُز سوم این واکسن‌ را تزریق کنند.
یزدان پناه ادامه داد: این افراد شش ماه بعد از دریافت دُز سوم در محله چهارم واکسیناسیون خود واکسن آسترانزنکا را تزریق کنند تا در برابر ویروس کرونا ایمن شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت