پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1400 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 110765

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کهگیلویه برگزار شد

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کهگیلویه با حضور کرمی دادستان شهرستان و اعضای این انجمن جهت برنامه ریزی مدون برای رسیدگی به خانواده های نیازمند زندانی برگزار شد.

صدای جنوب:

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کهگیلویه با حضور کریمی زاد دادستان شهرستان و اعضای این انجمن جهت برنامه ریزی مدون برای رسیدگی به خانواده های نیازمند زندانی برگزار شد.

دادستان شهرستان کهگیلویه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان در جهت کمک به خانواده های نیازمند زندانیان، بر حمایت مضاعف از خانواده های زندانیان تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه در ادامه ضمن بیان رسیدگی به مشکلات خانواده های بی بضاعت زندانیان تصریح کرد: کمک به زندانیان و خانواده های آنها کمک به اصلاح جامعه و کاری عام المفعه است.

محمدکریم سخنگو رئیس زندان دهدشت نیز در این جلسه با بیان اینکه گاهی یک اقدام و رسیدگی فوری و کمک حداقلی ما به خانواده زندانی از یک اتفاق ناگوار پیشگیری می کند؛ خاطر نشان کرد : رسیدگی به خانواده های بی بضاعت زندانیان و سرکشی به آنان تا حدودی آسیبهای وارده را کمتر نموده و چرخه جرم و بزهکاری کاهش می یابد.

دوهنده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهردهدشت در ادامه گزارشی از عملکرد این انجمن ارائه خواستار راهکارهای عملی برای توسعه منابع مالی و در آمد پایدار انجمن شد.

در پایان این جلسه مصوباتی از قبیل احداث نانوایی در زندان ،دعوت از خیرین برای کمک به خانواده های زندانیان بی بضاعت،اختصاص ۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان، دیدار هفتگی و سرکشی از خانواده زندانیان، اشتغال زندانیان واجدالشرایط به تصویب اعضاء رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت