پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1400 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 110968

پیام تسلیت مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک

در پی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک فعال رسانه‌ای استان مسئولین و شخصیت های مختلف پیام‌‌های تسلیتی ارسال کردند.

صدای جنوب:

در پی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک فعال رسانه‌ای استان مسئولین و شخصیت های مختلف پیام‌‌های تسلیتی ارسال کردند.

متن پیام ها در زیر می آید:

***

« وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ * الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ »

خانواده محترم خواهش نیک و فرهیختگان صاحب قلم و رسانه

خبر تألم بار درگذشت فرهنگی بااخلاق، خبرنگار و چهره فرهنگی شادروان مرحوم مغفور «سید حمدالله خواهش نیک »، که از خبرنگاران و مدیران، مومن، صادق، مردمی، دلسوز، اخلاق مدار و پرتلاش بود موجب تأسف همگان گردید.

مرحوم خواهش نیک نشان داد که باصداقت و یک رنگی با مردم بودن و در دل مردم بودن برای همیشه جاودانه خواهد ماند. او صدای ماندگار مردم زجر کشیده استان بود. او به گفتن نگین ها اهمیتی نمی گذاشت و با جسارت و شجاعت می گفت و برای همین در دل تمامی اقشار جامعه استان ماندگار خواهد ماند. او به تبعیت از جد بزرگوارش به دانش آموزان بی بضاعت کمک می کرد بدون اینکه کسی بفهمد.

خداوند آن فقید سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش کند و بازماندگان و سوگواران اعم از بیت شریف و فرزندان محترم ایشان،اصحاب فرهنگ و رسانه، جامعه بزرگ فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه سادات جلیل القدر امامزاده علی (ع) را به پاداش صبر جمیل شان به اجری جزیل پاداش دهد.

در سوگ شما عزیزان شریک هستیم و این ضایعه را خدمت همگان تعزیت عرض می نماییم.

روحش شاد و نام و یادش جاودان باد.

سید حشمت الله صمیمی دوست

مشاور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

***

پیام تسلیت سردار عدل هاشمی پور در پی در گذشت فرهنگی فرهیخته و خبرنگارمردمی استان

عصر نیر؛

بسم الله الرحمن الرحیم

از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

اکنون که مشیت الهی اینگونه تفسیر شد تا روح بلند استاد فرزانه سید حمدالله خواهش نیک از کالبد جسم، رهیده و به سوی عرش اعلی پرواز نماید زمزمه می کنم نوای دلنشین؛
« انا لله و انا الیه راجعون » را
خبر عروجش را دریافت نمودم و ماتم زده به سوگ نشستم.
همگان خاصه آنانکه بیشتر می شناختند متفق القول بر ایمان و تقوا، و بصورت جامع بر حسن رفتار و گفتار، نیک خویی، خدمتگزاری و مردمی بودن زنده یاد « سید حمدالله خواهش نیک » اذعان دارند و به یقین در نزد خدا شهادت می دهند و چه سعادتی از این بالاتر چراکه اینگونه بودن، لطف خدا هست و سرمایه ای جاودان و ماندگار برای انسان، هم در این دنیا و هم برای عقبی.
با قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت این مرد بزرگ، وارسته و خدوم را به حضور قاطبه مردم شریف استان، بیت شریف داغدار، سادات جلیل القدر، عموم دوستان و آشنایان خاصه جامعه‌ فرهنگی و رسانه ای تسلیت عرض می نمایم.
غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیاء الله برای آن عزیز سفر کرده، صبر و شکیبایی به همراه بقاء عمر با عزت برای بازماندگان از خداوند سبحان مسئلت دارم.
ارادتمند
عدل هاشمی پور

***

پیام تسلیت سردار خرم دل و حجت الاسلام حکمتی نیک در پی درگذشت خبرنگار و فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان و مسئول دفتر نمایند گی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیام مشترکی درگذشت خبرنگار و معاون سودآموزی آموزش وپرورش استان را تسلیت گفتند.

سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در پی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار شبکه دنا و معاونت سودآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه تأسف برانگیز و تلخ درگذشت ناگهانی خبرنگار پرتلاش و متعهد صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد (شبکه دنا ) و فرهنگی فرهیخته استان موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی دعوت حق را لبیک گفت که به زیارت مضجع نورانی علی ابن موسی الرضا علیه السلام مشرف شده بود.

این خبرنگار و فرهنگی متعهد،خوش اخلاق، با ذوق و مردم دوست همواره در دو حوزه رسانه و آموزش و پرورش رسالت خود را به خوبی انجام داد و تا همیشه نام نیک و خدمات ارزنده وی در حافظه تاریخی مردم قدر شناس این استان و‌ دوستدارانش خواهد ماند .
اینجانبان ضمن ابراز همدردی با فرزندان و خانواده ایشان، این مصیبت دردناک و غم انگیز را به مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد، اصحاب رسانه ،فرهنگیان و سادات جلیل القدر استان به ویژه سادات امامزاده علی علیه السلام تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان و دوستارانش صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم .

خداوند آن عزیز سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد و روح پرفتوحش را با اولیا الهی و صالحان محشور فرماید.

انتهای پیام

***

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خبر دردناک  درگذشت فرهنگی خوشنام و نیک اندیش سید حمدالله خواهش نیک باعث تاثر و تاسف فراوان گردید . انسان پاک ، خودساخته و  سختی کشیده ای که در عرصه آگاهی بخشی عمومی صادق  ، سازنده و صریح و در حوزه اجتماعی مردم دار ، خیرخواه و مهربان و در امر تعلیم و تربیت و مدیریت آموزشی حرفه ای ،دلسوزوپرکار بود .
اینجانب این مصیبت سنگین را به اهالی فرهنگ و ادب و خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و طایفه بزرگ سادات امامزاده علی و به ویژه خانواده معزز و داغدیده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای  روح آن  عزیز فقید شادی ، رحمت و مغفرت خواهانم .
سید موسی خادمی

***

در متن این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
“الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ”

خبر تلخ و دردناک درگذشت انسانی خوشنام و اخلاق‌مدار، شخصیتی نجیب و مردم‌دار، فرهنگی دلسوز و فداکار، مرحوم مغفور سید حمدالله خواهش‌نیک، مجری و گزارشگر خوش‌بیان و متعهد صدا و سیمای استان که هیچ‌گاه یاد و نامش از ذهن و دل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فراموش نخواهد شد، باعث تأسف و تأثر فراوان گردید

همو که نقش زیبای معلمی را به زیبایی ادا کرد، هنرمندانه درجایگاه‌های مختلف اداری خدمت کرد و فریاد رسایش زیرپوست شهر در گزارشات خاص و اثرگذار، راهگشا و مشکل گشایش مردم بود و آگاه معلمی که در آشفته بازار دنیا جز به جاده انصاف نرفت واعتدال در امور ورعایت اخلاق درلایه‌های گونه گون زندگی فردی و اداری‌اش نمایان بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه، این ضایعه‌ی جانکاه و جانگداز را محضر سادات جلیل‌القدر امامزاده علی(ع)، فرهنگیان، هنرمندان استان و جمیع منسوبین، آشنایان و همکاران محترم آن زائرالرضای عزیز بخصوص خانواده‌های گرامی و ارزشمند خواهش‌نیک و داور پناه تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند سبحان برای آن عزیز به معبود پیوسته، رحمت و مغفرت الهی و همنشینی و همجواری با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و برای بازماندگان معزز صبری جمیل و اجری جزیل مسألت می‌نمایم.

مهدی روشنفکر
نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی

***

«هوالمحبوب»

در شب زیارتی امام عاشورا و شام میلاد ملیکه سماء…
خوشروی مردم‌دار، معلم اهل علم و عمل، گردان تک نفره رسانه و منادی محرومیت های تاریخی عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد حاج سید حمدالله خواهش‌نیک در جوار امام رئوف به دیار ابدی پیوست.

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته!

سید فرزاد نجات نیامعاون پارلمانی و امور استانهای وزارت راه و شهرسازی

***

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
“الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
چه سخت و ناباورانه است خبر درگذشت ناگهانی یکی از دلسوزان واقعی فرهنگ و آموزش استان، خبرنگار پیشکسوت، برادر خوش اخلاقمان، مرحوم سید حمدالله خواهش نیک که با شنیدن این خبر، قلبمان پر از غم و اندوه شده است. بدینوسیله، ضمن عرض تسلیت صمیمانه این مصیبت و خسران پیش آمده به محضر مجموعه بزرگ آموزش و پرورش استان، شبکه دنا، جامعه رسانه ای استان، خانواده بزرگوار و تمامی بازماندگان و دوستداران آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی را برای روح ایشان، مسألت می نمایم.

رسول فرهادی
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان

***

پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت معاون سوادآموزی استان

هر دم که یادت می کنم اشک از بصر ریزد مرا / چون یاد رفتارت کنم خون جگر ریزد مرا

ای رفته از پیشم کنون از خاطرم کی میروی

گفتار تو چون بنگرم بغض گلو گیر مرا

 

خبرضایعه تاسف بار درگذشت همکار گرامی جناب آقای سید حمدالله خواهش نیک چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند؛ ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار و مشیت الهی چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.

 

قلم توانا، شخصیتی نجیب و روحیه مطالبه‌گر و دغدغه‌مند از او خبرنگاری مورد احترام همگان ساخته بود و بی‌شک خدمات وی، باقیات‌ الصالحاتی برای ایشان به شمار خواهد آمد.

 

درگذشت همکار عزیز ، متبسم، مهربان و پیگیر سید حمدالله خواهش نیک، حسرتی جان سوز و غمی سنگین بر همکاران و محبان آن زائر امام رئوف است.

 

اینجانب با نهایت تاسف مصیبت وارده را به خانواده محترم آن بزرگوار، دوستان، آشنایان و همکاران محترم ایشان در آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت صبوری و شکیبایی بستگان سوگوار را طلب می نمایم؛ که حضرتش فرمود: وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ .

برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسئلت می نمایم.

***

متن پیام تسلیت اسفندیاربرخه به شرح ذیل است:

خبر فوت ناگهانی فرهنگی تلاشگر و خبرنگار متعهد و با اخلاق شبکه دنا موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

 

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به جامعه خبری و اصحاب رسانه و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد، بیت داغدار خواهش نیک و جمیع منسوبین، از خداوند منان علو درجات ٱخروی و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن ملحق گردیده به جهان باقی و صبر و شکیبایی بر این حادثه ناگوار را برای بازماندگان و جمیع منسوبین به سوگ نشسته مسئلت داریم.

اسفندیار برخه

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

***

در متن پیام تسلیت پیام شریف اسلامی آمده است:

انالله واناالیه راجعون

خبر عروج ملکوتی و ناگهانی فرهنگی فرهیخته ونخبه عرصه رسانه و خبر استان مرحوم سید حمدالله خواهش نیک باعث تاثر و تاسف عمیق گردید.

بدون شک فقدان وجود آن مرحوم بسیار سنگین و محسوس خواهد بود اما تلاش های بی وفقه ایشان در عرصه های فرهنگی و هنری، آموزش و پرورش و رسانه هرگز از اذهان عمومی و مردم استان محو نخواهد شد.

این جانب این ضایعه اندوهگین را محضر خانواده محترم خواهش نیک،بستگان،فرهنگیان،اصحاب رسانه و عموم مردم استان تسلیت و تعزیت می گویم.

از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی وبرای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

شریف اسلامی

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه وبویر احمد

***

سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما در پیامی درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای شبکه دنا را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است.
«و بشر الصابرین»
خبر تلخ و اندوهبار درگذشت خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، *زنده یاد سید حمدلله خواهش نیک*، که عمری را در خدمت به مردم طی کرد و در راه انجام رسالت رسانه‌ای خویش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد، موجب تاثر و تاسف بسیار شد.‌
فقدان این همکار توانا و متعهد را به خانواده آن مرحوم و همکاران ارجمند مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بویژه جامعه رسانه‌ای استان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
محمدمهدی رحمتی
سرپرست معاونت امور استانها

**************************
بسم الله الرحمن الرحیم
« و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون»
خبر تلخ و تاسف بار درگذشت همکار محبوب و مردمی، زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک، که عمری را در مسیر خدمت به مردم، و اعتلای فرهنگ و رسانه در خطه شریف کهگیلویه و بویراحمد سپری نمود، موجب تاثر و تاسف بسیار شد.
این مصیبت اندوهناک را به خانواده معزز و گرامی آن مرحوم ، سادات معظم منطقه، خاصه سادات امام زاده علی علیه السلام ،اهالی فرهنگ و رسانه ، همکاران ایشان در اداره کل آموزش و پرورش استان و خانواده بزرگ رسانه ملی تسلیت عرض می نمایم . از خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر و اجر برای بازماندگان عزیز ایشان خواستارم.
امیر رئوف
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

******************************

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
تَبارَکَ الَّذِی بِیَدِهِ الْمُلْکُ وَ هُوَ عَلى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ – الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَ الْحَیاهَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً وَ هُوَ الْعَزِیزُ الْغَفُورُ
عروج ناگهانی برادر گرامی، فرهنگی فرهیخته و خبرنگار توانمند، مرحوم مغفور سید حمدالله خواهش نیک که عمر با برکت خویش را وقف تعلیم و تربیت و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه نمود و چهره متواضع، روحیه انقلابی و دغدغه‌مندی فراوان برای مطالبه مشکلات مردم، از او شخصیتی مورد احترام همگان ساخته بود، موجب تاثر و اندوه فراوان شد.
اینجانب با نهایت تألم و تأسف، این مصیبت عظیم و فقدان آن عزیز سفر کرده را به خانواده محترم ایشان، جامعه فرهنگیان و اصحاب رسانه، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی در تحمل این مصیبت، همراه با سلامتی و حسن عاقبت را مسئلت دارم.
ان شاءالله این عزیز به حق پیوسته، که در سفر زیارتی و در جوار مضجع شریف و نورانی امام رئوف حضرت امام رضا علیه السلام آسمانی شد، مشمول شفاعت امام رضا علیه السلام قرار بگیرد که حضرتش فرمود: هر کس از دوستانم مرا زیارت کند در حالی که حقم را بشناسد، روز قیامت او را شفاعت خواهم کرد.
سید جواد خاضع
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

*********************
*وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ.*
*الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ*
در کمال تا‌سف و تاثر و با قلبی آکنده از حزن و ماتم ، عروج ملکوتی زائر الرضا (ع) ، دردانه فرزانه، سفیر محبت و دوستی و بزرگمرد میدان خدمت و ایثار *استادسید حمدالله خواهش نیک(رضوان الله تعالی علیه)* معاون لایق ، باکفایت و خدوم سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان را به آحاد جامعه رشید و فهیم استان ، فرهنگیان فرهیخته و اصحاب رسانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . زنده یاد مردی بزرگ از سلاله پاک سادات امامزاده علی بود که چون خورشیدی مشعشع در آسمان علم و ادب و رسانه استان درخشید . آموزش و پرورش استان با وجود او معطر و خوشرنگ بود. همه از او درس می آموختند. سرفصل درسهایش متعدد ، زیبا ، شیرین و سازنده بود. ادب و نزاکت ، درستکاری و صداقت ، تخصص و مهارت ، شخصیت و اصالت ، پشتکار و استقامت ، فروتنی و متانت ، دوستی و رفاقت ، امانتداری و صیانت ، خداجویی و عدالت ، گذشت و معرفت ، ایثار و شرافت تنها گزیده ای از درسهای او بود .
او نماد نامیرای فرهنگ سازمانی ، مروج ناب رفتار سازمانی و مایه عزت و اعتبار نهاد مقدس تعلیم و تربیت استان بود. مهربانیش از جنس فرزانگی بود و فرزانگیهایش نه تنها بر پایه هوش و ذکاوت و علم و خرد و اخلاق ، که بهره از معنویت اجداد امجاد و طاهرینش داشت.
عطر وجودش آرامش بخش و کلامش نغز و گره گشا بود. عزم و همت مردانه داشت و با هوش و سخت کوش و پرجنب و جوش بود. اینک او بر سفره ائمه هدی(ع) میهمان است و چشم به رحمت و مغفرت خداوند متعال دارد.
اینجانب با قلبی محزون و چشمی گریان ، مصیبت بزرگ عروج ملکوتی *زنده یاد استاد فرهیخته و والا مقام ، سید حمدالله خواهش نیک (رضوان الله تعالی علیه)* را به خانواده مکرم و داغدار، اعزه بزرگوار، اقوام ، خویشاوندان، دوستان، آشنایان و به ویژه جامعه فرهنگیان استان و خانواده بزرگ سواد آموزی و اصحاب رسانه صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن به حق پیوسته، آمرزش ، آرامش و علو درجات و برای جمیع بازماندگان و دوستداران صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می نمایم.
*سعدی به روزگاران مهری نشسته در دل*
*بیرون نمی توان کرد (حتی) به روزگاران*
*روحش شاد و یادش تا ابد گرامی*
*هادی زارع پور*
*مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد*

**********************************
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت نیک نام عرصه خبر و رسانه ، فرهنگی پر مهر و پر تلاش جناب آقای خواهش نیک موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
مرحوم خواهش نیک از خوش نامان و افراد توانمند حوزه رسانه بود که همواره صدق و راستی را سرلوحه کار خود قرار می دادند.
فقدان وی ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه ی رسانه و خبر استان بود و یاد و نام ایشان همواره به نیکی در خاطره ها خواهد ماند.
اینجانب اصالتا از طرف خودم و نیابتا از طرف جامعه رسانه شهرستان کهگیلویه این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم واهالی رسانه تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل مسالت می نمایم.
خلیل مهرجو
رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه

****

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی درگذشت خبرنگار و معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
انالله واناالیه راجعون
ضایعه جبران ناپذیر درگذشت نابهنگام سیدی از سلاله ی زهرا (سلام الله علیها) شادروان سید حمدالله خواهش نیک
 که سالها در کسوت معلمی خوشنام و دلسوز در اقصی نقاط استان داشته ها و تجربیات علمی ارزنده خود را به شاگردان ارزانی کرد و پس از آن در قامت معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش در جهت رفع معظل بیسوادی همواره بعنوان انسانی دغدغه مند و دردآشنا از تمام توان و تلاش خود مایه گذاشته و همچنین بعنوان خبرنگاری متعهد و مردمی رسالت رسانه ای خود را به نحو احسن واکمل ادا می نمود ،موجی از تاثر و تالم در آحاد جامعه بخصوص جامعه فرهنگی و هنری استان ایجاد کرد اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت فراوان به مردم سوگوار استان بخصوص بیت داغدار ایشان ، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات وحشر با امام مهربانی ها که درجوار بارگاه ملکوتی اش دعوت حق را لبیک گفت، و صبر واجر برای بازماندگان مسئلت دارم
سیدجواد هاشمی مهر
***

بسم الله الرحمن الرحیم

《کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون》

سیدحمدالله خواهش نیک (رضوان الله تعالی علیه)الگوی واقعی زیست اخلاق مدارانه،مصداق حقیقی عامل به تکالیف الهیه و نمونه بارز مردم داری ،صبروشکیبایی،وصداقت وپرهیزگاری بوده است.

گره گشایی بی منت از کار ومشکل مردم بدون هرنگاه سلیقه ای واحترام به ارباب رجوع،پاسخگویی مدام به تماس های تلفنی و ایجاد سرور و نشاط و امید در همکاران ،تلاش بی وقفه در امور اجتماعی و کارهای متعدد ازجمله خصوصیات بارز ایشان بود.
مسلما هجرت او به عرش ولبیک به دعوت خالق ،در جوار حریم حرم ملکوتی رضوی(ع)پاداش این خصوصیات اخلاقی و انسانی است.

او اینک میهمان حضرت حق است وبا روحی شادبه ملکوت پر کشیده است.

لذاهجرت او برما سخت وسنگین است.

این فراق جانسوز برقاطبه مردم استان کهگیلویه وبویراحمد وخانواده اصیل وخداباور ایشان تسلیت باد.

روحش آرام یادش هماره در دلها……..

عبدالعزیزتقی زاده

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد

***

سم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. خبر جانگداز رحلت فرهنگی فرهیخته و خبرنگار صادق و مدیر خدوم و دلسوز مردم زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک رحمت الله علیه تمام خانواده های سادات امام زاده علی علیه‌السلام و جامعه فرهنگی استان و اصحاب رسانه را در ماتمی دلخراش فرو برده است این مصیبت بزرگ را به خانواده محترمشان و جمیع بستگان و نزدیکان نسبی‌ و سببی و قاطبه مردم شریف استان تسلیت عرض می کنم امیدوارم خداوند مهربان ایشان را در جوار رحمت خاصه اش قرار دهد و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

والسلام علیکم و رحمت الله

سید علی محمد بزرگواری

***

در متن پیام تسلیت مدیرتعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت درگذشت سید حمدالله خواهش نیک خبرنگارپیشکسوت رسانه ای و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف بار و تأثرانگیز فقدان ناباورانه خبرنگارپیشکسوت صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد ومعاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد مایه تألم و افسوس بسیار شد.

زنده‌ یاد سید حمدالله خواهش نیک پیشکسوت حوزه خبر واطلاع رسانی، خبرنگار متعهد و دلسوزی بود که عمر شریفش را در راه اعتلای اندیشه و آگاهی جامعه، تبیین نیازمندی‌ها و مطالبات مردم سپری کرد. وی انسانی با معرفت و از خبرنگاران پرتلاش و سختکوش و خوش نام استان بود.

قلم توانا، شخصیتی نجیب و روحیه مطالبه‌گر و دغدغه‌مند از او خبرنگاری مورد احترام همگان ساخته بود و بی‌شک خدمات وی، باقیات‌ الصالحاتی برای ایشان به شمار خواهد آمد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این خبرنگار محجوب و بااخلاق را به خانواده محترم ایشان،جامعه بزرگ رسانه‌ای و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

 

قدرت اله ویسی

مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت