پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1400 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 111761

۶ کشته و ۳۰ مصدوم بر اثر تصادفات جاده‌ای

تصادفات جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد ۶ کشته و ۳۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، تصادفات جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۶ کشته بر جای گذاشت.
جهانبخش وحدت با بیان اینکه در این تصادف‌ها که طی ۲۴ ساعت گذشته به وقوع پیوسته، ۳۰ نفر نیز مصدوم شدند، بیان کرد: در این مدت، ۲۰ مورد تصادف در بویراحمد و دنا، ۳ تصادف در کهگیلویه و یک تصادف در گچساران به وقع پیوست که این تصادف‌ها در ابتدای تونل ارتباطی لوداب، محور پاتاوه به دهدشت تصادف پژو و وانت سایپا بود که دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.
وحدت نژاد افزود: واژگونی خودرو در محدوده «تنگ کناره» نیز منجر به فوت یک خانم ۴۲ ساله شد.
وی با بیان اینکه تصادف سمند و پژو پارس نیز در محدوده تونل شماره ۵ و شماره ۶ محور یاسوج به اصفهان دو فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت، اضافه کرد: با توجه به بارش برف و کاهش محسوس دما و یخبندان در استان و بویژه در مناطق سردسیری، توجه به توصیه‌های ایمنی در این زمینه ضروری است.
وحدت نژاد بیان کرد: با توجه به یخ زدگی معابر، باید از تردد با وسیله نقلیه فاقد لاستیک یخ‌شکن یا زنجیر چرخ در مواقع یخبندان و لغزندگی خودداری و رانندگان در صورت مسافرت ضروری حتماً با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وی افزود: در هنگام رانندگی بر روی سطح لغزنده از گرفتن ترمز‌های ناگهانی پرهیز شود و در صورت نقص فنی اتومبیل در خیابان‌ها آن را به سمت راست در مکانی مناسب متوقف و برای پیشگیری از برخورد وسایل نقلیه عبوری، علائم هشدار دهنده در فاصله مناسب قرار داده شود.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان داشت: کودکان و افراد سالخورده در زمان لغزندگی معابر و کوچه‌ها حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند و مردم در روز‌های برفی از کوهنوردی اجتناب کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت