پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1400 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 112944

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر پیام تبریکی صادر کرد

 به گزارش  صدای جنوب در متن پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت زهرا (س) معمای ناشناخته ذهن و معارف بشری است.مقام معظم رهبری

عالم همواره جلوگاه آیات ربانی و مظهر طلوع مصادیق انسانی از نعمات پرشکوه و عنایات کریمانه است که زندگی را در هر دوره و مقطع از زندگی سرشار از نور و برکت و رحمت می‌کنند.

حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مجلی اسماء وصفات الهیه و مصداق اتم و اکمل انسان کامل و موهبت الهی برای اعصار و قرون، که برای عالمین است،این کوثر آسمانی و انسیه حوراء،این شب زنده‌ دار جوان و این عارفه کامله،همان فاطمه‌ی(سلام الله علیها) روزهای سخت وصبوری، همان بانوی بلند همت مدافع ولی زمان،همان خانه دار وتربیت کننده فرزندان و همان معلم حقیقی همسر داری اسلامی وانسانی و همان فاطمه ی (سلام الله علیها) مبارز و ناطق خطبه‌های ماندگار است.

این منشور الهی و معجون همگامی دنیای ممدوح و آخرت امیدبخش،به راستی بهترین الگوی جوامع بشری و بهترین نمونه انسانی برای زندگی در جهان است.چه زیبا روز میلاد این هدیه الهی را روز مادر و تجلیل از مقام شامخ زن نام نهادند تا یادآور اهمیت و حضور حیاتی زنان در عالم باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک صمیمانه فرخنده زاد روز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و پاسداشت مقام زن را تبریک وتهنیت عرض نموده برای همه بانوان،مادران و جامعه زنان میهن عزیزمان بویژه استانمان کهگیلویه وبویراحمد آرزوی سعادت وسلامت دارم.

همچنین میلاد پربرکت و باسعادت اعجازگر قرن ،عالم ربانی و رهبر بلند آوازه سیاسی ،حضرت امام خمینی رحمه الله علیه را که چونان مادر بزرگوارشان حضرت زهراسلام الله علیها در دو وجه معنویت و طی طریق و وصل الله وتحول انسان ساز اجتماعی و سیاسی نامشان ماندگار شده است را تبریک و شادباش می‌گوییم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت