پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1400 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 112991

بازدید معاون سیاسی استاندار از خانه سالمندان به مناسبت روز مادر

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و گرامیداشت روز زن معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از بانوان و مادران خانه سالمندان دیدار کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه فرماندار مرکز استان ، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مدیران از سرای سالمندان در روز میلاد حضرت فاطمه (س) در یاسوج بازدید کردند

. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ضمن تبریک این روز به همه مادران و زنان مقام مادر را والاترین و شایسته ترین مقام برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم شرایط مناسب و مطلوبی برای نگهداری ،مراقبت و تکریم این مادران در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی مهر افزود: مادران چراغ روشنی بخش هر خانه و خانواده هستند و تکریم از این عزیزان وظیفه ای انسانی و اجتماعی است و باید این وظیفه در سرای سالمندان از سوی متولیان به نحوی شایسته انجام گیرد

معاون استاندار با بیان اینکه مادران منشا مهر و محبت و تربیت در خانواده هستند ،خاطرنشان کرد: مادران والامقام با محبت و تربیت صحیح اسلامی و دینی می توانند انسان‌هایی به جامعه بشریت تحویل دهند که در نظام آموزش و اصلاح جامعه تأثیرگذار باشند.

هاشمی از اداره کل بهزیستی استان و دستگاههای حمایتی خواست با حساسیت و دقت نسبت به نیازمندیهای سرای سالمندان استان و کمک به این مادران ، در جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر این عزیزان بکوشند و از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

در این مراسم با اهدای شاخه های گل از مقام مادران در این سرای سالمندان تجلیل شد

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت