پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1400 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 113260

آیت الله حسینی در دیدار فرماندار جدید لنده مطرح کرد:

مسئولان پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید بر اینکه برنامه‌های مدیران باید دارای چشم انداز باشد،گفت: مسئولان پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشند

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده،صبح امروز فرماندار جدید شهرستان لنده با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله سید نصیر حسینی با تبریک این انتصاب جلال دانش، فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سنگین و خطیر بوده و اگر درست عمل کنیم، در مسیر خیر ثواب قرار می گیریم و اگر خدای ناکرده در این زمینه سهل انگاری صورت گیرد، باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری دارای جایگاه مهم و ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: باید ساماندهی، نظارت و برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گرفته و مشکلات و مسائل مردم پیگیری شود.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ظرفیت های مردمی در عرصه‌های مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین سرمایه‌گذاری بنیاد علوی که فعالیت‌های خوبی در شهرستان لنده انجام داده باید پیگیری های لازم تا رسیدن به هدف نهایی در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله حسینی به سهل انگاری از طرف بعضی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: باید ضمن پیگیری، جهت رفع مسائل و مشکلات تلاش کنید.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده را دارای ظرفیت های خوب و ارزشمندی دانست و گفت: باید با نظارت، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری این ظرفیت‌ها را به منصه عمل برسانیم و از آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید دارای چشم انداز باشد، خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات و مطالبات به حق مردم باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

آیت الله حسینی به ضرورت فراهم کردن زیرساخت ها در بخش های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به بحث آب شرب و کشاورزی در این منطقه و شهرستان کمک شایانی به اشتغال و تولید سرمایه می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: کار برای نظام و مردم منطقه افتخار است که باید شکرگزار این توفیق در انجام مسئولیت به مردم باشیم.

وی اظهار کرد: قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم صورت می‌گیرد و امیدواریم که فرماندارجدید بتوانند در راستای حل مشکلات مردم و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت این شهرستان گام های ارزشمندی بردارد.

آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار سابق شهرستان لنده، برای فرماندار جدید آرزوی توفیق و سربلندی در انجام مسئولیت جهت خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان کرد.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت