پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1400 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 113388

حجت الاسلام موحد:

۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به طرح های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام پرداخت شد

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه انتخابیه ام در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت گردید .

صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه انتخابیه ام در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت گردید .

موحد که عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ کل کشور می باشد عنوان کرد ؛ پس از سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و بیان مشکلات و نیازمندی های استان توسط مجمع نمایندگان ، استاندار محترم و معاونین ایشان و هم چنین گزارشات مدیران دستگاههای اجرائی که در نهایت در جلسه نهایی با حضور ریاست محترم جمهوری جمع بندی و به تصویب رسید ، مجمع نمایندگان و استاندار محترم بصورت مستمر پیگیر اجرایی شدن مصوبات مذکور بوده اند و یک جلسه مشترک دیگر نیز با ریاست محترم جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار نمودیم و در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه نیز از طریق دکتر میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهان تسریع در اجرائی شدن مصوبات بوده ایم .

در همین راستا و بر اساس همین مصوبات ، مکاتبات لازم از طریق سازمان برنامه و بودجه با خزانه داری کل کشور انجام گردید که ضمن تشکر از ریاست محترم جمهور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و جناب آقای دکتر اکرمی خزانه دار کل کشور برای تزریق بخشی از اعتبارات مصوبات مذکور ، انشالله در کنار استاندار محترم و مجمع نمایندگان ، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و مدیران اجرایی استان تلاش خواهیم کرد دیگر مصوبات نیز به سرانجام برسد .

سید محمد موحد با تشکر از مدیران دستگاههای اجرایی از آنان خواست تلاش مضاعف شود پروژه های عمرانی سرعت بیشتری بگیرند و کارها بر زمین نماند .

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای تکمیل پروژه ملی جاده پاتاوه _ دهدشت پرداخت شد ، از محل همین مصوبات برای بیمارستانهای بهمئی ، چرام و لنده مجموعا مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز گردید تا هر کدام از این بیمارستانها با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال پیشرفت بیشتری به خود ببینند . برای پروژه آبرسانی به شهر لیکک نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و برای فاضلاب شهر چرام نیز ۴۶ میلیارد ریال اعتبار پرداخت گردید .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت