پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1395 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 11340

پیام معاون فرماندار کهگیلویه ؛

یک ملت به احترام و افتخار «ایت الله هاشمی رفسنجانی» می ایستد

تاریخ معاصر ایران و جهان نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون فرماندار کهگیلویه در پیامی، رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی را به خانواده محترم ایشان و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفت .

درگذشت فرزند معنوى امام و یار صدیق رهبری ، حضرت آیت الله اکبر هاشمى رفسنجانى چنان سنگین و ناباوارانه بود که تنها لطف الهى مى تواند تسلى بخش جان و روح ما باشد.

این استوانه محکم خردورزى و یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند و همواره با نگاهی ژرف که یکی از ویژگی های خاص آن فقید سعید بود، علاوه بر توجه و دقت نظر در تمامی عرصه های کشور و نیز در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نقشی به سزا و موثر برای گذر کشور از تنگناهای صعب العبور در مقاطع خاص داشتند.

تاریخ معاصر ایران و جهان نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت و بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران نیز قدردان تلاش های صادق آن بزرگمرد انقلاب خواهند بود و یک ملت به احترام و افتخار او می ایستد .
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این فقیه و عالم مجاهد به محضر خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی و ملت عزیز ایران اسلامی و تمام عدالت خواهان جهان علو درجات و رضوان الهی را برای ایشان  مسئلت می نمایم.
اسلام خسروی مقدم
۱۳۹۵/۱۰/۲۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت