پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1400 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 113893

کار پژوهشی نباید در استان تعطیل شود/ استخراج بوکسیت از معادن چرام ممنوع!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به طرح‌های حوزه پژوهش در استان تاکید کرد.

خبرنگار:محسن زارعی

سید علی احمدزاده در نهمین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی که به دستور کار اختصاص یک درصد اعتبارات به حوزه پژوهشی اختصاص داشت، گفت: کار پژوهشی در استان نباید تعطیل شود و سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه یاسوج کمک کنند تا ایرادات طرح‌های پژوهشی رفع و در روند توسعه استان تاثیرگذار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار پژوهشی تنها در حوزه مطالعاتی قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ناظر بر طرح‌های پژوهشی نظارت کنند تا کوتاهی صورت نگیرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر افزود: در جلسه اختصاصی از پژوهشگران و فناوران استان تجلیل می‌شود.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پژوهشگران و فناوران استان کارهای فوق‌العاده‌ای انجام دادند که می‌طلبد در نشستی علاوه بر شنیدن صحبت‌ها، مشکلات و خواسته‌ها، از آنها ویژه و در خور شان تجلیل شود.

احمدزاده با اشاره به استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان برای ایجاد اشتغال گفت: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در استان هستند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برداشت بوکسیت از معادن استان گفت: معادن بوکسیت هیچ‌گونه بهره‌وری برای استان ندارند و تا زمان سرمایه‌گذاری جلوی استخراج بوکسیت از معادن چرام گرفته شود.

وی از فرماندار چرام خواست جلوی استخراج سنگ بوکسیت از معادن گرفته شود چرا که بدون آنکه خدماتی به استان داده شود بوکسیت از استان خارج می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت