پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1400 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 114262

منتظر تصمیم انقلابی از سوی استاندار برای مادوان هستیم/زندگی طاقت‌فرسای ۲۵ هزار نفر

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه چشم امید به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی دوخته‌ایم گفت: منتظر تصمیم انقلابی از سوی استاندار برای مادوان هستیم.

ولی شکوهی در حاشیه بازدید از برخی مناطق شهر مادوان در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با بیان مشکلات شهر مادوان اظهار کرد: به شخصه به عنوان عضو کوچکی از شورا و نماینده مردم مظلوم مادوان هیچ گاه از بیان مشکلات مردم این شهر طفره نخواهم رفت و معتقدم که باید مسئولان را پای کار آورد و خاموشی و عدم بیان مشکلات خیانت به این مردم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه چشم امید به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی دوخته‌ایم و نیک می دانیم که در این دولت قطعا کوخ نشینان بر کاخ نشینان ترجیح داده خواهند شد افزود: متاسفانه در گذشته نگاه عادلانه و منصفانه‌ای به این شهر ۲۵ هزار نفری نشده بود که اگر چنین بود نباید مادوان با مشکلات ریز و درشت کنونی بجنگد.

این عضو شورای اسلامی شهر مادوان تصریح کرد: در مادوان چه اتفاقی افتاده بود که نه فضای سبز و نه فضای آموزشی و نه فضای فرهنگی در نظر نگرفته بودند آیا زیبنده ۲۵ هزار انسان است که از کمترین فضاها و امکانات برخوردار نباشند.

شکوهی گفت: اما اکنون چشم امید به مسئولان استان و به خصوص استاندار دولت انقلابی و مردمی داریم که عدالت و انصاف را برای همه شهرهای استان نهادینه کند چرا که اگر در مادوان کمبود امکانات و یا اعتبارات وجود دارد همه به دلیل دیدگاه ناعادلانه و غیر منصفانه بوده است.

وی افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد را از گذشته‌ها می‌شناسیم بیش از ۳۰ سال در حوزه سیاسی و قضایی مدیریت داشته و نیک می‌داند که مردم بیش از هر چیز از بی‌عدالتی نگرانی دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان تصریح کرد: لذا چشم امید به اقدام انقلابی استاندار در تخصیص بودجه‌ها و اعتبارات برای شهر مادوان داریم تا این شهر بزرگ ۲۵ هزار نفری از رکود و سکون رهایی یابد.

وی به بخشی از مشکلات اشاره کرد و گفت: در حالی که این شهر ورودی و خروجی شهر یاسوج به سمت شهر توریستی سی‌سخت بوده و روزانه ده‌ها و بلکه صدها مسافر و گردشگر از درون شهر عبور می کنند اما متاسفانه نبود میدان، وضعیت چاله و چوله‌ها، نبود حتی یک متر فضای سبز برای استراحت مسافر و گردشگر و مبلمان نازیبای شهر و ده‌ها معضل دیگر گریبانگیر مادوان است که همین موجب رکود در معیشت مردم هم شده است.

شکوهی زحمات شهردار و نمایندگان پیشنین مردم در شورای اسلامی شهر مادوان را اجر نهاد و گفت: آن‌ها هم برای رفاه حال مردم زحمت کشیدند و چانه‌زنی کردند اما عمق محرومیت همچنان پابرجاست و گفتن از محرومیت مادوان مثنوی هفتاد من است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت