پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1395 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 1150

در یادداشتی به صدای جنوب :

قطار توسعه بهبهان از ریل قومیت گرایی و بداخلاقی های انتخاباتی نمی گذرد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

به راستی پرداختن به این قبیل رسوم منسوخ وتاریخ مصرف گذشته چه چیزی رانشان می دهد و کجای محرومیت ها و کمبود امکانات وسونامی بیکاری را در این شهرستان فقیر اما غنی جبران میکند؟

بهبهان شهردارالمومنین است و تا بوده هم همین بوده,شهر دارالعباده است, اوازه سرداران بزرگش در پهنه ایران اسلامی گسترش یافته و شمایلی ،فنی ،بهروزی ،دقایقی وبقایی و…هرکدام سند بزرگی و شجاعت این مردم رانشان داده و برپیشانی بهبهان وبهبهانی مدال افتخار زده اند.
روی سخنم بیشترباانهایی است که متاسفانه با طناب پوسیده قومیت گرایی وتعصبات جاهلانه تیشه برریشه این بهترین مردم میزنند.
مردمی که در کشور سرلوحه هستندوفرقی هم نداشته و ندارد که لرباشی ،عرب باشی وبهبهانی باشی ویاهرتیره وقبیله ای..
به راستی پرداختن به این قبیل رسوم منسوخ وتاریخ مصرف گذشته چه چیزی رانشان می دهد و کجای محرومیت ها و کمبود امکانات وسونامی بیکاری را در این شهرستان فقیر اما غنی جبران میکند؟کجای پرداختن به قومیت گرایی اشک جوان سی ساله ای را پاک میکند که حاضراست بابهترین مدارک دانشگاهی کارهای خدماتی را ولو درشرکت خصوصی انجام دهد؟کجای بدگویی از پشت کوه وشهری وغیرشهری اشک دختری را پاک می کند وقلبش راتسکین میدهد که سالهاست درارزوی ازدواج وتهیه جهیزیه شب رابه صبح میرساند؟
اری هزاران غم وجود دارد ونه تنها از این غمهاکاسته نشده که در پی اقدامات زالوصفتانی که بقای خود را در بحث های قومی وقبیله ای میدانند متاسفانه بیشتر هم شده است.

اما این روزها انتخابات است و حاشیه های ان هم زیاد وبحث های قومی وقبیله ای به بی اخلاقی های زیادی دامن زده و می زند که قطعا مردم شریف شهرستان بهبهان ضرر کننده اصلی ان خواهند بود….
واما روی دیگرسخنم بادو برادر عزیز و فرهیخته است، اقایان ضرغامی و کشت زر!
درمقامی نیستم که بخواهم این دوعزیزرانصیحت کنم اما می دانم که انهاهم ازاین بحث ها دلخوشی ندارند،میدانم که این دو عزیز خواهان شهرستانی متحد هستند ولی به عنوان کسی که پیشرفت وابادانی بهبهان برایم ازهمه چیزمهمتراست به این دوبزرگوارمیگویم تا دیر نشده خود را از این تبلیغات کاذب وتفرقه امیز افراد سودجو جدانماییدکه دراین بین جناب اقای کشت زربایدهوشیاری بیشتری داشته باشند.
جناب اقای کشت زر برخی از اطرافیان شمااین روزها بی اخلاقی وشعارهای قبیله ای را بیشتر از همیشه فریادمیزنند.سرودن اشعار ونوشتن شعارهاکه قومی را ناراحت کند و از ترفند های مختلف نیز برای سردادن انهااستفاده میکنند و تهمت های ناروایی که میبینیم در کتاب شخصیت شما جایی ندارد خبر خوبی نیست.

شما که در مناطق مختلف مسؤولیت داشته ای بهتر از هر کسی نتیجه این بی اخلاقی هارامیدانی، پس تا دیر نشده راه خود را از این افراد جداکن ونگذارکه تعصبات جای تعاملات رابگیرد زیرا دران موقع حضرتعالی بیشتر از هر کسی قافیه را می بازی.
امروز حساسیت زیادی در بهبهان است ووظیفه شمااینست که بگذاریدمردم باتفکرومنطق رای بدهند.
فضای مجازی لبریزاز پیامهای تخریبی است وهرروز جو بهبهان ملتهب تراز قبل میشود.
بعنوان کسی که خطر این رویه را بار ها تذکر داده ام بازهم میگویم شرایط حساس شهرستان ایجاب میکند که اقایان ضرغامی وکشت زر درانتخاب فعالین ستادهای تبلیغاتی حساسیت ویژ ه ای داشته باشند و اکیدا اعلام کنند که ازاین بحث های تفرقه امیز مبرا هستندو بدانند راه توسعه وابادانی بهبهان احترام به همه وهمدلی واتحاد است و اگر خواهان توسعه دیارارجان هستند یقین داشته باشند قطار توسعه وابادانی ازریل قومیت گرایی نمی گذرد.

امیررضا باساد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت