پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1400 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 115682

با پیگیری آموزش وپرورش دهدشت؛مجوز تاسیس دبیرستان تیزهوشان جهت انجام فعالیتهای آموزشی اخذ شد

با پیگیری و اقدام خوب آموزش وپرورش دهدشت مجوز راه اندازی دبیرستان متوسطه اول تیزهوشان در کهگیلویه کسب شد و از ابتدای سال تحصیلی آینده رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. به گزارش صدای جنوب؛ با پیگیری‌های مدیر آموزش و پرورش شهرستان مجوز تاسیس و راه اندازی دبیرستان تیزهوشان مقطع متوسطه اول دخترانه وپسرانه  […]

با پیگیری و اقدام خوب آموزش وپرورش دهدشت مجوز راه اندازی دبیرستان متوسطه اول تیزهوشان در کهگیلویه کسب شد و از ابتدای سال تحصیلی آینده رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش صدای جنوب؛ با پیگیری‌های مدیر آموزش و پرورش شهرستان مجوز تاسیس و راه اندازی دبیرستان تیزهوشان مقطع متوسطه اول دخترانه وپسرانه  برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ جهت انجام فعالیتهای آموزشی در شهرستان کهگیلویه اخذ شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر گفت : با توجه به پراکندگی و گستردگی حوزه جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و شهرستانها و مناطق همجوار و جهت جلوگیری از مهاجرت دانش آموزان نخبه و توانمند به شهرستانهای مجاور با رایزنی و پیگیری انجام شده برای سال تحصیلی جدید با پذیرش تعداد ۲۲ نفر در حوزه پسران و ۲۲ نفر در حوزه دختران انجام فعالیت آموزشی به حول و قوه الهی انجام خواهد شد.

 وی ضمن ابراز امیدواری بیان کرد :امیدواریم با توجه به پتانسیل و توانمندی دانش آموزان شاهد درخشش و ایجاد زمینه لازم در جهت پیشبرد اهداف آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها هدیه مناسب و درخور شأن ای را در شب مبعث رسول گرامی اسلام به آنها داده با شیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت