پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1400 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 116237

دوره آموزشی فرمانداران پیرامون مباحث سیاسی، امنیتی و عمرانی برگزار شد

دوره آموزشی فرمانداران استان پیرامون مباحث سیاسی، اجتماعی، عمرانی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی و توسعه مدیریت طی یک روز در یاسوج برگزار شد.

در این همایش مدیرکل اداره اطلاعات استان، فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و معاون هماهنگی امور عمرانی و امور اقتصادی استانداری به ارائه آموزش های لازم پرداختند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش به مهم ترین مباحث مرتبط با فرمانداران پرداخت و خواستار تعامل بیش از پیش آنها با همه دستگاه های امنیتی، نظامی، انتظامی، ائمه جمعه و جماعات، نهادها و سازمان های وابسته به قوه قضائیه و نمایندگان مردم شهرستان های استان در مجلس شورای اسلامی شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به اهمیت آموزش در رابطه با کلیه وظایف و اختیاراتی که بر عهده فرمانداران محول شده پرداخت و گفت: وظایف، اختیارات و ماموریت فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها باید آموزش داده و تبیین شود.
سیدعلی احمدزاده تاکید کرد: فرمانداران با برقراری تعامل، مسئول ایجاد حفظ نظم و رویدادهای امنیتی و سیاسی در شهرستان ها هستند. 
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ارائه برنامه شش ماهه پیش بینی و پیشگیری از معضلات امنیتی در شهرستان ها توسط فرمانداران تاکید کرد و گفت: ما مدافع اقتدار نظام، ولایت، حاکمیت و حقوق مردم و همچنین صیانت و حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
دکتراحمدزاده بر نظارت کامل بر رعایت عدالت، قانون و مقررات و جلب اعتماد و ایجاد اطمینان مردم تاکید کرد و اظهار داشت: امور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا مورد توجه باشند.
استاندار به فرمانداران توصیه کرد؛ با گفتمان حسنه، حسن نیت و با اخلاق و رفتار نیکو و خدا پسندانه و با کلام طیب و شایسته همراه با  لبخند پاسخگوی مردم باشید و در رفع مشکلات آنها جدی بوده و برای رضایتمندی مردم و خدا جهادگرانه و انقلابی پای کار باشید.
استاندار بر بازدیدها و دیدار و حضور بین مردم، سرکشی مداوم از طرح ها و پروژه ها عمرانی و اقتصادی، تلاش برای ایحاد اشتغال پایدار، توجه به مناطق محروم و دورافتاده و به مردمی بودن فرمانداران تاکید کرد. 
وی به فرمانداران تاکید کرد: وارد جریانات سیاسی جنجالی و دسته جات جنجال آفرین نشوید، مواظب پیامک ها باشید و با دعوت بر سر سفره های رنگین ننشینید و به خود مراقبتی توجه جدی داشته باشید. 
استاندار تاکید کرد: به اقامه فریضه نماز جماعت، نظم و انضباط کارکنان و هزینه کردها توجه ویژه داشته باشید.
احمدزاده گفت: همه معاونین استانداری به صورت دوره ای به شهرستان ها سفر کنند و همه مدیران دستگاه های اجرایی به نامه های فرمانداران جواب سریع و صریح دهند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: تامین خودرو و تعمیر ساختمان فرمانداری ها در برنامه کاری قرار گرفته است. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی فرمانداران  با سیاست ها و رویکردهای دولت سیزدهم و با مسائل و وظایف تخصصی حوزه ماموریتی آنها برگزار شده است. 
سیدجواد هاشمی مهر از مدیرکل اداره اطلاعات استان، فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و از حوزه هماهنگی امور اقتصادی، عمرانی و منابع انسانی به جهت ارائه آموزش های لازم در این همایش تشکر کرد.
در این همایش فرمانداران هم نظرات خود را ارائه دادند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت