پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1400 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 116692

محروم شدن عشایر از خدمات در صورت سرپیچی از مصوبات ستاد کوچ

ستاد کوچ عشایر چرام باحضور فرماندار بخشدار مرکزی ،بخشدار سرفاریاب و اعضای ستاد در سالن فرمانداری چرام برگزار شد. به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام گفت :برای حفاظت از منابع طبیعی از کوچ زودرس عشایر جلوگیریو اکیپ های گشت برکوچ زودرس عشایر نظارت کنند. وی گفت: تاریخ کوچ عشایر ۱۵ اردیبهشت ماه یا […]

ستاد کوچ عشایر چرام باحضور فرماندار بخشدار مرکزی ،بخشدار سرفاریاب و اعضای ستاد در سالن فرمانداری چرام برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام گفت :برای حفاظت از منابع طبیعی از کوچ زودرس عشایر جلوگیریو اکیپ های گشت برکوچ زودرس عشایر نظارت کنند.

وی گفت: تاریخ کوچ عشایر ۱۵ اردیبهشت ماه یا پس از آن توسط ستاد تعیین شد.

وی افزود: در صورتی که عشایر پیش از موعد مقرر به کوچ بهاره اقدام کنند از دریافت خدمات محروم و جرایم سنگینی برای آنها اعمال می شود.
رئیس شورای اداری عنوان کرد:شرایط برای ماندن عشایر در قشلاق مهیا است، اما به دلیل بارندگی‌ها و برودت هوا این شرایط در مناطق ییلاقی مهیا نیست و انتظار داریم عشایر جهت جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی همکاری کنند.

فرماندار چرام با اشاره به وضعیت عبور و مرور عشایر بقیه شهرستانها از مسیر چرام اظهار کرد:با توجه به موقعیت شهرستان و عبور و مرور تعدادی از عشایر از تنگ‌پیرزال انتظار داریم بقیه شهرستان ها در جلوگیری از کوچ زود رس همکاری کنند.

سید عبدالرحمان توفیقیان در پایان گفت:اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه ها برای زمان کوچ زود رس انجام شود.

توفیقیان عنوان کرد:جاده‌های عشایری این شهرستان که به دلیل بارش‌هادچار مشکل شده‌اند با هماهنگی اداره راهداری حمل ونقل جاده‌ای و امور عشایر بازگشایی تا عشایر برای تردد مشکلی نداشته باشند.

در ستاد کوچ روسای ادارات و بخشداری ها اعلام آمادگی کردند آماده هر گونه همکاری با عشایر شهرستان هستند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت